Prodaja VW Grupe: Porast za 10% u posljednjih 10 mjeseci
Prema novim službenim podacima, prodaja Volkswagen Grupe porasla je za više od 10% u posljednjih 10 mjeseci na globalnom nivou. Njemački proizvođač očekuje da će do kraja godine prodati više od devet miliona automobila.
Najnoviji finansijski rezultati Volkswagen grupe otkrivaju rast prodaje od 10,9% u periodu između januara i oktobra tekuće godine. Od početka godine do 10. mjeseca Volkswagen grupa prodala je 7,48 miliona automobila. Štaviše, samo u oktobru prodaja njemačke grupe porasla je za 10,7% u usporedbi s istim razdobljem 2022., a riječ je o količini od 765.500 prodatih automobila.
Najveći porast u drugom mjesecu jeseni 2023. zabilježen je u Sjevernoj Americi - rast od 25%. U zapadnoj Evropi prodaja grupe porasla je za 11,3%, a u srednjoj i istočnoj Evropi zabilježen je rast od 8,1 posto. Uključujući kinesko tržište, gdje je Volkswagen imao razdoblje pada, globalna prodaja je porasla za 5% u odnosu na oktobar 2022.
Što se tiče prodaje po markama, Volkswagen je u oktobru u svijetu prodao 414.100 automobila, što znači rast od 6,6%. Od toga, 23.393 jedinice predstavljali su električni automobili. Također u 10. mjesecu Audi je prodao 152.400 automobila, što je porast od 15,6%, dok je Porsche prodao 25.600 automobila, što je skok od 8,8 posto.
Do kraja ove godine Volkswagen grupa očekuje prodaju oko devet miliona automobila na svjetskom tržištu. Time bi konačni prihodi bili veći i do 15% u odnosu na nivo iz 2022. godine, dok bi operativna dobit ostala negdje na 22,5 milijarde eura.
Povezane novosti
Novi Cupra Leon VZ stiže sa 325 KS i postavkama kojima izaziva Volkswagen Golf GTI
I dok drugi sve manje imaju želje za hot-hatch modelima, VW Grupa ne odustaje tek tako. Cupra je predstavila najsnažniji Leon s prednjim pogonom ikada, sa 325 KS i performansama koje izazivaju Volkswagen Golf GTI, jer na kraju krajeva nema koga drugog.
S montažne trake spušten posljednji Ford Focus nakon 27 godina proizvodnje
Ford je proizveo posljednji primjerak Focusa u svojoj njemačkoj fabrici u Saarlouisu, čime je završena proizvodnja kompaktnog modela američkog brenda nakon 27 godina u četiri generacije.
Nema šale s Kinezima: BYD želi udvostručiti mrežu dilera u Evropi do kraja 2026. godine
Kineski brend BYD želi dodatno povećati svoje prisustvo na evropskom tržištu udvostručavanjem svoje mreže dilera na kontinentu. Prema novom planu, BYD će do kraja sljedeće godine imati 2.000 dilera u Evropi.