Citroen priprema lansiranje druge generacije modela C3 Aircross, SUV-a B segmenta koji zna kako se istaknuti. Izgrađeni na arhitekturi Smart Car, baš kao i novi C3, ova dva modela imaju mnogo toga zajedničkog, posebno u pogledu vanjskog dizajna, ali i pogona.
Francuzi su sad objavili prve službene slike novog C3 Aircrossa. Primjećujemo prednju stranu s novim Citroen logom i specifičnim svjetlosnim potpisom s tri svjetlosna segmenta. Novi C3 Aircross dugačak je čak 4,39 metara, a unutra može primiti do sedam putnika.
Ponuda motora bit će sastavljena od termalne SUS varijante, hibridne verzije, ali i čisto električne izvedbe. Francuzi nisu dali više tehničkih detalja o motorima, ali prema dosadašanjoj praksi Airocross bi mogao naslijediti većinu motora iz manjeg C3 i drugih donator iz Stellantis grupacije.
Dakle, benzinski 1,2-litreni PureTech trocilindarski blok bit će protagonist, sa 100 KS snage u normalnoj verziji i onoj opremljenoj 48V MHEV tehnologijom. Obični benzinac će stizati sa 6-stepenim ručnim, dok će blagi hibrid imati automatski mjenjač sa istim brojem brzina. Prvi ima razvodni mehanizam sa konceptom zupčatog remena u ulju i to Stellantis i dalje drži u ponudi, unatoč hiljadama pritužbi starih vlasnika, dok je blagi hibrid unaprijeđen i koristi pogonski lanac.
Novi e-C3 Aircross, s druge strane, trebao bi imati električnu verziju s elektromotorima od 113 KS i 136 KS, kao i kapacitetniju litijum-ionsku bateriju koja će mu omogućavati autonomiju od 400 kilometara s jednim punjenjem.
Novi Citroen C3 Aircross bit će lansiran na evropsko tržište na ljeto, a prve isporuke kupcima očekuju se na jesen ove godine.
Povezane novosti
Kriza pogađa i pristupačne marke: Dacia želi smanjiti proizvodnju od iduće godine
Dacia bi mogla smanjiti proizvodnju automobila u fabrici Mioveni počevši od 2026. godine. Ova odluka dolazi usred pada potražnje za novim automobilima na evropskom tržištu.
Njemačka vrši pritisak i zahtijeva od EU da odustane od zabrane SUS motora
Kao srce evropske autoindustrije, Njemačka intenzivno pritišće EU da ublaži planiranu zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem do 2035. godine u korist električnih vozila. Evropska komisija bi trebala dati važne upute o ovom pitanju 10. decembra.
Fiat započeo proizvodnju novog modela 500 Hybrid
Novi Fiat 500 Hybrid ušao je na montažnu traku u fabrici Mirafiori u Torinu, Italija. Do kraja godine bit će sastavljeno 6.000 jedinica, a prve jedinice bit će isporučene u januaru 2026. godine.