Citroen priprema lansiranje druge generacije modela C3 Aircross, SUV-a B segmenta koji zna kako se istaknuti. Izgrađeni na arhitekturi Smart Car, baš kao i novi C3, ova dva modela imaju mnogo toga zajedničkog, posebno u pogledu vanjskog dizajna, ali i pogona.
Francuzi su sad objavili prve službene slike novog C3 Aircrossa. Primjećujemo prednju stranu s novim Citroen logom i specifičnim svjetlosnim potpisom s tri svjetlosna segmenta. Novi C3 Aircross dugačak je čak 4,39 metara, a unutra može primiti do sedam putnika.
Ponuda motora bit će sastavljena od termalne SUS varijante, hibridne verzije, ali i čisto električne izvedbe. Francuzi nisu dali više tehničkih detalja o motorima, ali prema dosadašanjoj praksi Airocross bi mogao naslijediti većinu motora iz manjeg C3 i drugih donator iz Stellantis grupacije.
Dakle, benzinski 1,2-litreni PureTech trocilindarski blok bit će protagonist, sa 100 KS snage u normalnoj verziji i onoj opremljenoj 48V MHEV tehnologijom. Obični benzinac će stizati sa 6-stepenim ručnim, dok će blagi hibrid imati automatski mjenjač sa istim brojem brzina. Prvi ima razvodni mehanizam sa konceptom zupčatog remena u ulju i to Stellantis i dalje drži u ponudi, unatoč hiljadama pritužbi starih vlasnika, dok je blagi hibrid unaprijeđen i koristi pogonski lanac.
Novi e-C3 Aircross, s druge strane, trebao bi imati električnu verziju s elektromotorima od 113 KS i 136 KS, kao i kapacitetniju litijum-ionsku bateriju koja će mu omogućavati autonomiju od 400 kilometara s jednim punjenjem.
Novi Citroen C3 Aircross bit će lansiran na evropsko tržište na ljeto, a prve isporuke kupcima očekuju se na jesen ove godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.