Citroen priprema lansiranje druge generacije modela C3 Aircross, SUV-a B segmenta koji zna kako se istaknuti. Izgrađeni na arhitekturi Smart Car, baš kao i novi C3, ova dva modela imaju mnogo toga zajedničkog, posebno u pogledu vanjskog dizajna, ali i pogona.
Francuzi su sad objavili prve službene slike novog C3 Aircrossa. Primjećujemo prednju stranu s novim Citroen logom i specifičnim svjetlosnim potpisom s tri svjetlosna segmenta. Novi C3 Aircross dugačak je čak 4,39 metara, a unutra može primiti do sedam putnika.
Ponuda motora bit će sastavljena od termalne SUS varijante, hibridne verzije, ali i čisto električne izvedbe. Francuzi nisu dali više tehničkih detalja o motorima, ali prema dosadašanjoj praksi Airocross bi mogao naslijediti većinu motora iz manjeg C3 i drugih donator iz Stellantis grupacije.
Dakle, benzinski 1,2-litreni PureTech trocilindarski blok bit će protagonist, sa 100 KS snage u normalnoj verziji i onoj opremljenoj 48V MHEV tehnologijom. Obični benzinac će stizati sa 6-stepenim ručnim, dok će blagi hibrid imati automatski mjenjač sa istim brojem brzina. Prvi ima razvodni mehanizam sa konceptom zupčatog remena u ulju i to Stellantis i dalje drži u ponudi, unatoč hiljadama pritužbi starih vlasnika, dok je blagi hibrid unaprijeđen i koristi pogonski lanac.
Novi e-C3 Aircross, s druge strane, trebao bi imati električnu verziju s elektromotorima od 113 KS i 136 KS, kao i kapacitetniju litijum-ionsku bateriju koja će mu omogućavati autonomiju od 400 kilometara s jednim punjenjem.
Novi Citroen C3 Aircross bit će lansiran na evropsko tržište na ljeto, a prve isporuke kupcima očekuju se na jesen ove godine.
Povezane novosti

Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.

Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.

Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".