Citroen priprema lansiranje druge generacije modela C3 Aircross, SUV-a B segmenta koji zna kako se istaknuti. Izgrađeni na arhitekturi Smart Car, baš kao i novi C3, ova dva modela imaju mnogo toga zajedničkog, posebno u pogledu vanjskog dizajna, ali i pogona.
Francuzi su sad objavili prve službene slike novog C3 Aircrossa. Primjećujemo prednju stranu s novim Citroen logom i specifičnim svjetlosnim potpisom s tri svjetlosna segmenta. Novi C3 Aircross dugačak je čak 4,39 metara, a unutra može primiti do sedam putnika.
Ponuda motora bit će sastavljena od termalne SUS varijante, hibridne verzije, ali i čisto električne izvedbe. Francuzi nisu dali više tehničkih detalja o motorima, ali prema dosadašanjoj praksi Airocross bi mogao naslijediti većinu motora iz manjeg C3 i drugih donator iz Stellantis grupacije.
Dakle, benzinski 1,2-litreni PureTech trocilindarski blok bit će protagonist, sa 100 KS snage u normalnoj verziji i onoj opremljenoj 48V MHEV tehnologijom. Obični benzinac će stizati sa 6-stepenim ručnim, dok će blagi hibrid imati automatski mjenjač sa istim brojem brzina. Prvi ima razvodni mehanizam sa konceptom zupčatog remena u ulju i to Stellantis i dalje drži u ponudi, unatoč hiljadama pritužbi starih vlasnika, dok je blagi hibrid unaprijeđen i koristi pogonski lanac.
Novi e-C3 Aircross, s druge strane, trebao bi imati električnu verziju s elektromotorima od 113 KS i 136 KS, kao i kapacitetniju litijum-ionsku bateriju koja će mu omogućavati autonomiju od 400 kilometara s jednim punjenjem.
Novi Citroen C3 Aircross bit će lansiran na evropsko tržište na ljeto, a prve isporuke kupcima očekuju se na jesen ove godine.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.