Peugeot u BiH predstavio novu generaciju SUV-a 3008, dizela više nema u ponudi
Obje prethodne generacije SUV-a 3008 odlično su bile prihvaćene među bh. kupcima. Sada Peugeot uvodi treću u nizu i prvu koja će se više oslanjati na elektrifikaciju i nikako na dizelski pogon.
Uvoznik smatra da može godišnje isporučivati oko 100 primjeraka
Odlična ovogodišnja prodaja Peugeota u BiH ne prolazi neprimijećeno. Za osam mjeseci kupci su registrovali skoro 380 primjeraka, što je rast od skoro 30 posto u odnosu na isti period u prošloj godini. Rastu je svakako pomoglo Peugeot finansiranje koje se realizuje u saradnji s Addiko bankom za fizička lica.
Aktuelni Peugeot 3008 jedan je od najprodavanijih modela marke, a u proteklih je sedam godina oduševio više od 1,32 miliona kupaca u 130 zemalja. Peugeot predano radi na elektrificiranju cjelokupne Peugeot game vozila te će do 2025. svi modeli imati elektro verziju, a do 2030. planira prodaju u Evropi bazirati isključivo na električnim vozilima. Predstavljanjem novog E-3008, Peugeot otvara vrata novog, električnog doba.
S druge strane, Peugeot uvodi najbitniji novitet u ovoj godini, a to je treća generacija 3008-ice, i ujedno prva koja neće imati dizelski pogon, iako se u njenu naprednu SLTA platformu navodno može integrisati i dizel. Međutim, pritisci EU zakonodavca ostavljaju vrlo malo prostora oko takvih razmišljanja, jer bez elektrifikacije to je skoro nemoguće.
Naime, zbog nove platforme i procesa elektrifikacije. atraktivne linije popularnog SUV-a sada mjere 9 centimetara više u dužinu i 5 cm više u širinu u poređenju s prethodnikom, a njegov dizajn djeluje dosta drugačije. I unutrašnjost je takva da neće ništa slično vidjeti na tržištu. Francuzi svu energiju ulažu u dominantni 21-inčni panoramski ekran i novo kolo upravljača koji bi sada trebali omogućiti veću preglednost. Udobnost je ponovo na visini zadatka, a ukupni izgled enterijera je jako moderan i oku privlačan.
Šta je tehnički novo kod ovog modela? Peugeot E-3008 prvi je model napravljen na novoj platformi, STLA Medium. Riječ je o inovativnoj platformi osmišljenoj da u najvećoj mjeri ispuni sve najvažnije kriterije kupaca: domet (do 700 km), vrijeme punjenja (30 minuta), užitak u vožnji, performanse, efikasnost, te povezane usluge i funkcije (planiranje putovanja, pametno punjenje, funkcija Vehicle to Load, Plug&Charge i bežično ažuriranje).
Gama modela temeljit će se na pojednostavljenim razinama opreme Allure i GT, s tri paketa opcijske opreme kako bi izbor bio što jednostavniji. Osim različitih razina opreme kupci će moći izabrati između tri potpuno električna motora sa snagom od 210 KS (baterija od 73 kWh), 230 KS s produženim dometom i 320 KS (baterija od 98 kWh) s dva motora i pogonom na točkove (stiže u februaru). U ponudi će biti dostupni i hibridni 1.2-litarski sklop sa 136 KS, odnosno plug-in hibridni (PHEV) 1.6-litarski sklop sa 195 KS.
Cijene ulaznog 1,2-litarskog hibridna, od kojeg se najviše očekuje na bh. tržištu, jer bi potrošnjom mogao zamijeniti dizel, počinju od 63.116 KM u paketu Allure, odnosno 69.119 KM u paketu GT. Cijena PHEV modela starta od 83.997 KM, a električnog modela od 84.387 KM, s tim da oba mogu računati na državni poticaj u visini od 7.000, odnosno 10.000 KM.
Peugeot je pripremio dodatnu pogodnost za kupce nove 3008-ice u vidu kupona za besplatne zimske gume uoči dolaska zimske sezone.
Novi Peugeot E-3008 proizvodit će se isključivo u Francuskoj, u Sochauxu.
Povezane novosti

Citroenova gama vozila u BiH bogatija za novi C3 Aircross i osvježeni C4
Druga generacija modela C3 Aircross i redizajniranog kompakta C4 službeno su krenuli s prodajom na bh. tržištu.

Ublažavaju se ograničenja za smanjenje emisije CO2 iz novih automobila
EU daje proizvođačima automobila više vremena za ispunjavanje ciljeva smanjenja emisije CO2. Međutim, zabrana prodaje novih automobila na benzin i dizel za 2035. godine ostaje na snazi uz jednu iznimku.

Škoda proizvela pet miliona jedinica Fabije za 26 godina
Lansirana je prije 26 godina kao nasljednica Felicije i od prve generacije postala je hit, uključujući i bh. tržište. Sada, Škodin bestseller slavi prekretnicu od 5 miliona proizvedenih jedinica.