Aktuelni Peugeot 3008 jedan je od najprodavanijih modela marke, a u proteklih sedam godina je oduševio više od 1.320.000 kupaca u 130 zemalja. Peugeot predano radi na elektrifikaciji cjelokupne Peugeot game vozila, te će do 2025. svi modeli imati elektrifikovanu verziju, a do 2030. planira prodaju u Evropi bazirati isključivo na električnim vozilima. Predstavljanjem novog E-3008, Peugeot otvara vrata novog, električnog doba, te pomaknuo granice kreativnosti kroz dizajn, užitak u vožnji i električne performanse koje osiguravaju korisnicima posve novu razinu užitka u vožnji.
Peugeot E-3008 prvi je model napravljen na novoj platformi, STLA Medium. Riječ je o inovativnoj platformi osmišljenoj da u najvećoj mjeri ispuni sve najvažnije kriterije kupaca: domet do 700 km, skraćeno vrijeme punjenja do 30 minuta (do 80%), užitak u vožnji, performanse, efikasnost, te povezane usluge i funkcije planiranje putovanja, pametno punjenje, funkcija Vehicle to Load, Plug&Charge i bežično ažuriranje.
Gama modela temeljit će se na nivoima opreme Allure i GT, s tri paketa opcijske opreme kako bi izbor bio što jednostavniji. Osim različitih razina opreme kupci će moći izabrati između tri potpuno električna motora (210 KS, 230 KS s produženim dometom i verziju s 320 KS s dva motora s pogonom na sve točkove. U ponudi će biti dostupni i hibridni 1.2L motor sa 136 KS odnosno plug-in hibridni 1.6L motor sa 195 KS.
Novi Peugeot E-3008 proizvodit će se isključivo u Francuskoj, u Sochauxu, a u prodaju kreće u februaru 2024.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.