Aktuelni Peugeot 3008 jedan je od najprodavanijih modela marke, a u proteklih sedam godina je oduševio više od 1.320.000 kupaca u 130 zemalja. Peugeot predano radi na elektrifikaciji cjelokupne Peugeot game vozila, te će do 2025. svi modeli imati elektrifikovanu verziju, a do 2030. planira prodaju u Evropi bazirati isključivo na električnim vozilima. Predstavljanjem novog E-3008, Peugeot otvara vrata novog, električnog doba, te pomaknuo granice kreativnosti kroz dizajn, užitak u vožnji i električne performanse koje osiguravaju korisnicima posve novu razinu užitka u vožnji.
Peugeot E-3008 prvi je model napravljen na novoj platformi, STLA Medium. Riječ je o inovativnoj platformi osmišljenoj da u najvećoj mjeri ispuni sve najvažnije kriterije kupaca: domet do 700 km, skraćeno vrijeme punjenja do 30 minuta (do 80%), užitak u vožnji, performanse, efikasnost, te povezane usluge i funkcije planiranje putovanja, pametno punjenje, funkcija Vehicle to Load, Plug&Charge i bežično ažuriranje.
Gama modela temeljit će se na nivoima opreme Allure i GT, s tri paketa opcijske opreme kako bi izbor bio što jednostavniji. Osim različitih razina opreme kupci će moći izabrati između tri potpuno električna motora (210 KS, 230 KS s produženim dometom i verziju s 320 KS s dva motora s pogonom na sve točkove. U ponudi će biti dostupni i hibridni 1.2L motor sa 136 KS odnosno plug-in hibridni 1.6L motor sa 195 KS.
Novi Peugeot E-3008 proizvodit će se isključivo u Francuskoj, u Sochauxu, a u prodaju kreće u februaru 2024.
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.