Vijesti

Peugeot predstavio redizajnirani 2008 s ulaznom cijenom od 38.264 KM

Nakon tretmana zatezanja bora, druga generacija popularnog crossover modela 2008 stigla je u BiH. Ovo je Peugeotu jako bitan model u cijeloj Evropi, uključujući i domaći teren, s obzirom da je ovaj segment drugi najveći na bh. tržištu.

Autor: Admir Muharemović

Model 2008, kao crossover izvedba manjeg 208, već godinama je drugi naprodavaniji Peugeot model u Evropi. U petom mjesecu Peugeot je najavio redizajniranu verziju kao modelsku 2024., a u centru pažnje je nova optika –karakteristična za sve redizajnirane modele i novi logo marke po čemu ćemo ubuduće znati da se radi o facelifit seriji druge generacije. One opremljenije modele, a tri su paketa opreme u ponudi, krase specifična tri LED modula (umjesto jedne ''kljove'') dnevnih svjetala, smještena na bokovima prednjeg branika. Redizajniranu 2008-cu odzada ćemo najprije prepoznavati po novoj grafici sa vodoravnim i isprekidanim LED trakama. Paleta boja se proširuje novim nijansama sive i bijele, a tu je i novi dizajn alu točkova sa zadržanom veličinom od 16 do 18 cola koji se odlično uklapaju u jednu od većih karoserija u B crossover segmentu. Peugeot poslovično jednu metalik boju nudi besplatno kupcima, a to je nova siva selenium nijansa.

Val novosti i zatezanja bora dohvatio je i enterijer. Unutar redizajnirane 2008-ce stižu nove presvlake i nova grafika 10-inčne digitalne ploče s instrumentima. Bolje opremljeni modeli će imati 3D ekran. U sredini armaturne ploče nalazi se novi 10-inčni ekran infotainment sistema u HD rezoluciji i to standardan na svim nivoima opreme. Putnici se mogu veseliti većem broju USB utičnica (USB-A i USB-C), snažnijem bežičnom punjaču, raznolikoj ponudi sistema pomoći, a bit će zadovoljni i novim parking kamerama HD rezolucije. Izmijenjena je i aplikacija MyPeugeot koja omogućuje skladištenje servisnih informacija ili slanje navigacijskih uputa.

Osvježeni 2008 ostaje u ponudi tri različita pogonska agregata sa ažuriranom Euro 6.4 normom, s tim da električni model stiže u ojačanoj verziji i kapacitetnijoj bateriji. Boje benzinaca brane PureTech verzije u verzijama sa 100 i 130 KS, dok je dalje prisutan jedan dizelski BlueHDi od 130 KS, kao i pojačana električna verzija sa 156 KS (136 KS prije) i baterijom od 54 kWh (50 kWh prije). Svi motori upareni su uz automatski mjenjač, osim ulaznog benzinca koji je dostupan isključivo sa 6-stepenim ručnim mjenjačem. Električna verzija podržava brze punjače do 100 kW snage, a punjenje kapacitetnije baterije od 20 do 80% traje samo 30 minuta. Najavljen kao najveća novost ažuriranog modela, novi blagi hibridni pogonski sklop, koji će kombinovati 48V Hybrid s novom generacijom benzinskog motora PureTech ukupne snage 136 KS u proizvodnju kreće od februara 2024.

Ponuda paketa opreme svodi se na tri prepoznatljiva nivoa: Active, Allure i GT. Cijene su minimalno podignute, ali je oprema dosta bogatija. Osnovni 2008 sa benzincem od 100 KS i ručnim mjenjačem starta od 38.264 KM. Jači benzinski motor s automatskim 8-stepenim mjenjačem i srednjim paketom opreme Allure košta 47.398 KM. Povoljnija dizelska verzija sa srednjim paketom Allure ima cijenu od 50.531 KM registracije. Električna verzija je čak i povoljnija nego prethodna serija i to za 2.700 KM. Baterijska 2008-ca dostupna je kroz sva tri paketa opreme i to u rasponu cijena od 63.829 KM do 69.081 KM bez uračunate subvencije.

Flexcare garancija je 5 godina ili 100.000 km, a uvoznik kroz mrežu koncesionara planira isporučiti 35 vozila do kraja ove i 120 vozila iduće godine.

BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo