Peugeot predstavio redizajnirani 2008 s ulaznom cijenom od 38.264 KM
Nakon tretmana zatezanja bora, druga generacija popularnog crossover modela 2008 stigla je u BiH. Ovo je Peugeotu jako bitan model u cijeloj Evropi, uključujući i domaći teren, s obzirom da je ovaj segment drugi najveći na bh. tržištu.
Model 2008, kao crossover izvedba manjeg 208, već godinama je drugi naprodavaniji Peugeot model u Evropi. U petom mjesecu Peugeot je najavio redizajniranu verziju kao modelsku 2024., a u centru pažnje je nova optika –karakteristična za sve redizajnirane modele i novi logo marke po čemu ćemo ubuduće znati da se radi o facelifit seriji druge generacije. One opremljenije modele, a tri su paketa opreme u ponudi, krase specifična tri LED modula (umjesto jedne ''kljove'') dnevnih svjetala, smještena na bokovima prednjeg branika. Redizajniranu 2008-cu odzada ćemo najprije prepoznavati po novoj grafici sa vodoravnim i isprekidanim LED trakama. Paleta boja se proširuje novim nijansama sive i bijele, a tu je i novi dizajn alu točkova sa zadržanom veličinom od 16 do 18 cola koji se odlično uklapaju u jednu od većih karoserija u B crossover segmentu. Peugeot poslovično jednu metalik boju nudi besplatno kupcima, a to je nova siva selenium nijansa.
Val novosti i zatezanja bora dohvatio je i enterijer. Unutar redizajnirane 2008-ce stižu nove presvlake i nova grafika 10-inčne digitalne ploče s instrumentima. Bolje opremljeni modeli će imati 3D ekran. U sredini armaturne ploče nalazi se novi 10-inčni ekran infotainment sistema u HD rezoluciji i to standardan na svim nivoima opreme. Putnici se mogu veseliti većem broju USB utičnica (USB-A i USB-C), snažnijem bežičnom punjaču, raznolikoj ponudi sistema pomoći, a bit će zadovoljni i novim parking kamerama HD rezolucije. Izmijenjena je i aplikacija MyPeugeot koja omogućuje skladištenje servisnih informacija ili slanje navigacijskih uputa.
Osvježeni 2008 ostaje u ponudi tri različita pogonska agregata sa ažuriranom Euro 6.4 normom, s tim da električni model stiže u ojačanoj verziji i kapacitetnijoj bateriji. Boje benzinaca brane PureTech verzije u verzijama sa 100 i 130 KS, dok je dalje prisutan jedan dizelski BlueHDi od 130 KS, kao i pojačana električna verzija sa 156 KS (136 KS prije) i baterijom od 54 kWh (50 kWh prije). Svi motori upareni su uz automatski mjenjač, osim ulaznog benzinca koji je dostupan isključivo sa 6-stepenim ručnim mjenjačem. Električna verzija podržava brze punjače do 100 kW snage, a punjenje kapacitetnije baterije od 20 do 80% traje samo 30 minuta. Najavljen kao najveća novost ažuriranog modela, novi blagi hibridni pogonski sklop, koji će kombinovati 48V Hybrid s novom generacijom benzinskog motora PureTech ukupne snage 136 KS u proizvodnju kreće od februara 2024.
Ponuda paketa opreme svodi se na tri prepoznatljiva nivoa: Active, Allure i GT. Cijene su minimalno podignute, ali je oprema dosta bogatija. Osnovni 2008 sa benzincem od 100 KS i ručnim mjenjačem starta od 38.264 KM. Jači benzinski motor s automatskim 8-stepenim mjenjačem i srednjim paketom opreme Allure košta 47.398 KM. Povoljnija dizelska verzija sa srednjim paketom Allure ima cijenu od 50.531 KM registracije. Električna verzija je čak i povoljnija nego prethodna serija i to za 2.700 KM. Baterijska 2008-ca dostupna je kroz sva tri paketa opreme i to u rasponu cijena od 63.829 KM do 69.081 KM bez uračunate subvencije.
Flexcare garancija je 5 godina ili 100.000 km, a uvoznik kroz mrežu koncesionara planira isporučiti 35 vozila do kraja ove i 120 vozila iduće godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.