Peugeot će biti prvi evropski proizvođač koji će ponuditi 100% električni karavan. Električne modele 308 i 308 SW pokretat će novi električni motor snage od 156 KS i 260 Nm momenta čija autonomija je veća od 400 km (WLTP). Izgled modela 308 kombinovan je s užitkom u vožnji karakterističnim za modele Peugeot, ali i s najvećom energetskom efikasnošću u segmentu koja omogućava prosječnu potrošnju od svega 12,7 kWh.
Zahvaljujući električnom pogonu, vožnja u modelu E-308 bit će ispunjena tišinom, te oslobođena vibracija i emisija CO2. Taj će motor nadopuniti trenutnu ponudu koja uključuje plug-in hibridne motore koji razvijaju 180 KS i 225 KS, te motore s unutrašnjim izgaranjem.
Pogonska baterija je također nove generacije. Riječ je o visokonaponskoj bateriji kapaciteta 54 kWh (51 kWh korisnog kapaciteta). Baterija ima novi hemijski sastav s 80%-tnim udjelom nikla, 10%-tnim udjelom mangana i 10%-tnim udjelom kobalta, a radi pri naponu od 400 V.
Pored toga, kako bi što efikasnije upravljalo potrošnjom energije, vozač može odabrati preferirani način rada (eco, normal i sport), pa čak i aktivirati način rada ''brake'' kako bi povećao snagu kočenja i tako poboljšao prikupljanje energije.
Priključak za punjenje prilagođen je za sve vrste punjenja, a ugrađeni punjač snage 11 kW dostupan je serijski. Na javnoj punionici snage 100 kW, vozilo je moguće napuniti od 20 do 80% kapaciteta za manje od 25 minuta.
Dizajn novih modela Peugeot E-308 i E-308 SW nadahnut je dinamičnim i luksuznim stilom marke koji te modele približava višoj klasi. Nove 18-inčne alu felge posebno su razvijene za električne modele 308-ice kako bi se poboljšale ukupne performanse.
Dostupni u razinama opreme Allure i GT, novi Peugeot E-308 i E-308 SW stići će na tržište sredinom 2023. godine.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.