Mali crossover Peugeot 2008 jedan je od najpopularnijih i ujedno najprodavanijih modela francuske automobilske kuće, no kako bi zadržao svoju atraktivnost u očima kupaca, došlo je vrijeme da mu se podari pravi facelift. No, uz redizajn, 2008-ica donosi niz važnih inovacija u smislu dizajna i tehnologije.
Vanjski izgled 2008-ice za modelsku seriju 2024 pažnju privlači izražajnijom novom maskom hladnjaka u čijem središtu vidimo novi logo marke. Nova su i tri LED modula dnevnih svjetala, smještena u bočnim okvirima prednjeg branika, koji zamjenjuju dosadašnju jednu ''kljovu''. Ta tri LED modula biće rezervisana za verzije sa višom GT opremom, dok će odzada kod svih verzija biti uočljiva nova graifika takođe sa vodoravnim i isprekidanim LED modulima. Paleta boja se proširuje novim nijansama, a tu je i novi dizajn aluminijskih felgi kojima veličina od 16 do 18 inča nije mijenjana.
U kabini 2008 će nuditi nove presvlake i novu grafiku 10-inčne digitalne ploče s instrumentima. Bolje opremljeni modeli će imati 3D ekran. U sredini armaturne ploče nalazi se novi 10-inčni ekran za infotainment sistem i to standardan na svim modelima. Putnici se mogu veseliti većem broju USB utičnica (USB-A i USB-C), snažnijem bežičnom punjaču, raznolikoj ponudi sistema pomoći, a bit će zadovoljni i novim parking kamerama HD rezolucije. Izmijenjena je i aplikacija MyPeugeot koja omogućuje skladištenje servisnih informacija ili slanje navigacijskih uputa.
Ali važnije promjene su se desile ispod ''haube'', kako za verziju s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, tako i za čisto električni crossover e-2008. Nakon faceliftinga, 2008 se može pohvaliti baterijom s povećanim kapacitetom s 50 na 54 kWh (+4 kWh), koju je prethodno ''testirao'' Peugeot e-308. Električni domet tako se povećava s nekadašnjih 355 km na 406 km. Osim toga, veća baterija pokreće snažniji elektromotor koji je s izvornih 100 kW pojačan na 115 kW. Podržavajući brze punjače do 100 kW snage, punjenje kapacitetnije baterije od 20 do 80% navodno traje samo 30 minuta.
Standardni model sa SUS motorima početkom sljedeće godine dobit će novi blagi hibridni pogonski sklop, koji će kombinovati 48V Hybrid s novom generacijom benzinskog motora PureTech snage 136 KS. Njegova snaga se na točkove prenosi pomoću novog 6-stepenog mjenjača s dvostrukim kvačilom u koji je integrisan elektromotor. Novi pogonski sklop trebao bi nuditi veći obrtni moment pri niskim obrtajima i do 15% uštede goriva. U urbanom okruženju, Peugeot 2008 s hibridnim sistemom morao bi koristiti električni način vožnje bez emisija do 50% vremena.
Osim novog hibrida, u ponudi će ostati trocilindarski 1.2 PureTech u konfiguraciji PureTech 100 sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, PureTech 130 uparen sa 6-stepenim ručnim ili 8-stepenim automatskim mjenjačem, dok jedini dizel 1,5-litreni BlueHDi 130 stiže samo u kombinaciji s automatskim mjenjačem s 8 brzina.
Prodaja osvježenog 2008 starta već ovog ljeta.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.