Osvježeni Yaris u BiH stiže polovinom godine, a prodavat će se isključivo na hibridni pogon
U Toyotine prodajne salone u BiH sredinom ove godine stiže osvježeni i dodatno unaprijeđeni Yaris. Prodavat će se isključivo kao hibrid sa značajanim obimom poboljšanja, koja će pomoći da zadrži vodeću poziciju u svojoj klasi u Evropi.
Napravljen u Evropi za evropske kupce, novi Yaris će ojačati davno stečenu reputaciju modela koji se odlikuje inovacijama i kvalitetom dizajna i konstrukcije malih automobila.
Šta novo donosi redizajn? Naime, novi Yaris zadržava mišićave, ‘’napregnuto agilne“ linije koje ga razlikuju od drugih modela B segmenta odajući utisak sabijene energije i dinamike, uvijek spremne za pokret. Unutrašnjost je u skladu sa konceptom ‘’manje je više’’. To je precizno dizajniran prostor koji odiše osjećajem kvaliteta i utiskom prostranosti kabine automobila, po ugledu na vozila iz klase iznad Yarisa.
Najnovija poboljšanja na Yarisovom potpuno hibridno-električnom pogonu jesu ključna za dodatnu atraktivnost modela, ali istovremeno pružaju i snažnije performanse i privlačnije i zabavnije iskustvo u vožnji. Uz novi Yaris, kupci će moći birati između dva hibridna pogona, postojeći sa 115 i novi sa 130 KS, koji odgovaraju njihovim potrebama, a da i dalje imaju sve prednosti vodećih ekoloških performansi u klasi koje pruža Yaris.
Novi pogonski sistem, s većim i snažnijim električnim motor-generatorom i izmjenama softvera i hardvera jedinice za kontrolu snage (PCU), povećao je ukupnu snagu pogonskog sistema za 12 posto, sa 115 KS na 130 KS. S druge strane, trend automatskog mjenjača je ulaznoj putanji, jer ga skoro 70 posto kupaca u Evropi bira prije nego ručni mjenjač. Tako da, novi Yaris će biti spremniji za tržišne trendove nego prije.
Kako bi dodatno unaprijedila novi Yaris, Toyota uvodi savremenije i poboljšane bezbjedonosne funkcije koje će očuvati neprevaziđene sigurnosne karakteristike ovog modela. Toyota T-Mate je zajednički naziv za napredne funkcije koje čine automobil bezbjednijim, lakšim za vožnju i parkiranje.
Kao jedan od ciljeva, Toyota je željela da ponudi najbolji automobil u klasi, s potpuno novim digitalnim korisničkim iskustvom koje donosi Yaris. To podrazumijeva i prilagodljivi ekran s instrumentima za vozača, kao i brži i moćniji multimedijalni sistem s dodatnim mogućnostima.
Yaris je jedan od najuspješnijih modela u Toyotinoj istoriji, čija je prodaja širom svijeta 2023. godine prešla ukupan broj od preko 10 miliona plasiranih automobila.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.