Opel je 1999. godine, odnosno prije četvrtinu vijeka, cijelom svijetu predstavio MPV model Zafira. Govorimo o automobilu koji je napravio revoluciju u segmentu monovolumena, posebno zahvaljujući sistemu sjedišta Flex7.
Prva generacija Opel Zafire imala je kompaktne dimenzije, odnosno dužinu od 4,32 metra, širinu od 1,74 metra, visinu od 1,68 metara i masu praznog vozila od 1.390 kilograma. Štaviše, ovaj MPV je imao odličan aerodinamički koeficijent od 0,33.
Zafira je bila prvi kompaktni MPV koji je kupcima ponudio fleksibilan prostor do sedam osoba bez potrebe za uklanjanjem sjedišta. Iz tog razloga, ali ne samo zbog te inovacije, Opel Zafira je 1999. godine dobila nagradu "Zlatni volan". Dvije godine kasnije, njemački minivan dobio je sportsku verziju, Zafira OPC. Zahvaljujući snazi od 192 KS, Zafira je 100 km/h postizala za 8,2 sekunde, a maksimalna brzina iznosila je 220 km/h. To je tada bio najbrži MPV u Evropi.
Malo ljudi zna, ali 2000. godine Zafira je bila osnova za prototip HydroGen1, opremljen gorivnim ćelijama na bazi vodika. Opel je također razvio Zafiru poznatu kao 1.6 CNG, s komprimiranim prirodnim plinom.
Druga generacija Zafire debitovala je 2005. godine. Nijemci su unaprijedili Flex7 sistem i ponovo osvojili nagradu "Zlatni volan". I ova generacija je imala sportsku OPC verziju s još više snage (240 KS) i s još boljim performansama (maksimalna brzina 231 km/h).
I treća generacija Zafire, pod nazivom Tourer, okićena je titulom zlatnog volana zbog svojih inovacija i fleksibilne unutrašnjosti sa sedam sjedišta i mnogo više luksuza u odnosu na prethodne dvije generacije. Zadnja i ujedno aktulena generacija Zafire nastala je kao klon Peugeotovog i Citroenovog kombija, budući da Opel već skoro 10 godina posluje u okviru grupacije Stellantis.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.