GSe – tri slova s vrlo jasnim značenjem za kupce Opela: sportski modeli s vrhunskom opremom. Nakon objavljivanja plana ovog njemačkog proizvođača automobila da uvrsti elektrificiranu izvedbu svakog modela u svoj portfolio do 2024. godine i postane isključivo električni brand u Evropi do 2028., Opel danas oživljava i ponovno predstavlja GSe kao novi vodeći podbrand u svojoj ponudi. Kratica GSe je nekad značila „Grand Sport Einspritzung“ (Grand Sport Injection), npr. na modelima Commodore GS/E i Monza GSE, a u budućnosti će dobiti novo značenje.
Osim sportskog izgleda temeljenog na Opelovom nagrađivanom dizajnu, buduće kupce vozila s oznakom GSe oduševit će svojstva šasije koja osiguravaju odličnu zabavu tokom vožnje. Modeli GSe istovremeno kombinuju navedene pogodnosti s mogućnostima lokalne mobilnosti bez emisija te tako redefiniraju Zeitgeist performanse.
Opel je nedavno predstavio Mantu GSe, savremenu verziju legendarnog automobila Manta iz 1970. To dokazuje bezvremensku privlačnost Mantinih linija iz davne 1970. Skulpturalni i jednostavni vizuelni elementi osmišljeni prije pola stoljeća i danas se savršeno uklapaju u Opelovu filozofiju dizajna. Opel Manta GSe također odaje počast prekrasnoj Manti A koja je nedavno poslužila kao nadahnuće za dizajn novog lica branda, pod nazivom Opel Vizor, koji organski integriše prednju rešetku, sistem rasvjete i amblem branda Blitz u jedan i jedinstven modul. Sva nova vozila iz Opelove ponude imaju Vizor, uključujući novu Opel Astru i novu Opel Astru Sports Tourer.
Višestruko nagrađivana Manta GSe također slijedi Opelov „jednostavno električni“ put do elektrifikacije kao i druga putnička i laka privredna vozila. Svaki Opelov model bit će elektrificiran do 2024., a kupci već danas mogu birati među 12 elektrificiranih modela: od plug-in hibrida kao što su Grandland i Astra do potpuno električnih vozila, od malog automobila Corsa-e do salona na točkovima Zafira-e Life, te od malog Combo-e Cargo do velikog furgona Movano-e.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.