GSe – tri slova s vrlo jasnim značenjem za kupce Opela: sportski modeli s vrhunskom opremom. Nakon objavljivanja plana ovog njemačkog proizvođača automobila da uvrsti elektrificiranu izvedbu svakog modela u svoj portfolio do 2024. godine i postane isključivo električni brand u Evropi do 2028., Opel danas oživljava i ponovno predstavlja GSe kao novi vodeći podbrand u svojoj ponudi. Kratica GSe je nekad značila „Grand Sport Einspritzung“ (Grand Sport Injection), npr. na modelima Commodore GS/E i Monza GSE, a u budućnosti će dobiti novo značenje.

Osim sportskog izgleda temeljenog na Opelovom nagrađivanom dizajnu, buduće kupce vozila s oznakom GSe oduševit će svojstva šasije koja osiguravaju odličnu zabavu tokom vožnje. Modeli GSe istovremeno kombinuju navedene pogodnosti s mogućnostima lokalne mobilnosti bez emisija te tako redefiniraju Zeitgeist performanse.

Opel je nedavno predstavio Mantu GSe, savremenu verziju legendarnog automobila Manta iz 1970. To dokazuje bezvremensku privlačnost Mantinih linija iz davne 1970. Skulpturalni i jednostavni vizuelni elementi osmišljeni prije pola stoljeća i danas se savršeno uklapaju u Opelovu filozofiju dizajna. Opel Manta GSe također odaje počast prekrasnoj Manti A koja je nedavno poslužila kao nadahnuće za dizajn novog lica branda, pod nazivom Opel Vizor, koji organski integriše prednju rešetku, sistem rasvjete i amblem branda Blitz u jedan i jedinstven modul. Sva nova vozila iz Opelove ponude imaju Vizor, uključujući novu Opel Astru i novu Opel Astru Sports Tourer.

Višestruko nagrađivana Manta GSe također slijedi Opelov „jednostavno električni“ put do elektrifikacije kao i druga putnička i laka privredna vozila. Svaki Opelov model bit će elektrificiran do 2024., a kupci već danas mogu birati među 12 elektrificiranih modela: od plug-in hibrida kao što su Grandland i Astra do potpuno električnih vozila, od malog automobila Corsa-e do salona na točkovima Zafira-e Life, te od malog Combo-e Cargo do velikog furgona Movano-e.
Povezane novosti
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.
Volvo proizveo četiri miliona vozila baziranih na SPA arhitekturi
Švedski proizvođač dostigao je veliku proizvodnu prekretnicu, proslavljajući proizvodnju 4-milionitog vozila izgrađenog na prvoj generaciji svoje platforme Scalable Product Architecture (SPA).
Svi hoće automatik! Škoda smanjuje proizvodnju ručnih mjenjača
Češki proizvođač automobila Škoda Auto će u novembru početi postepeno ukidati proizvodnju ručnog mjenjača MQ 200. To će se direktno odraziti na broj zaposlenih radnika.