Opel obilježava 20 godina AGR sjedišta
Ove godine Opel obilježava 20. godišnjicu od uvođenja zdravih sjedišta s AGR certifikatom za zdrava leđa. Prvi Opel sa certificiranim AGR sjedištima bio je Opel Signum, koji je bio prvi automobil koji je nudio takva sjedišta u srednjem segmentu.
Sjedišta čine vezu između osobe i vozila. Od ključne su važnosti za ugodno i opušteno putovanje. To je razlog zašto Opel pridaje veliku važnost osiguranju optimalne udobnosti i brige za kičmeni stub, posebno na dužim putovanjima.
Ergonomija unutar automobila više je od faktora udobnosti. Ergonomija uključuje i sigurnost. Sjedište koje je udobno za leđa i u kojemu se osjećate opušteno sprječava umor tokom putovanja, a u slučaju nesreće osoba koja sjedi na njemu ima veću mogućnost pozitivnog ishoda ako je sjedište zadrži na mjestu. Samo tada sigurnosni pojasevi i zračni jastuci mogu u potpunosti pružiti svoju zaštitu.
Sve je počelo sa Signumom 2003. godine, a nakon nekoliko godina fleksibilna Meriva II bila je prvo vozilo koje je dobilo pečat odobrenja AGR-a u svom segmentu. Integralni ergonomski sistem u Merivi sastojao se od ergonomskih sjedišta, vrata FlexDoors koja su se otvarala u suprotnim smjerovima, varijabilnog sistema stražnjih sjedišta FlexSpace i nosača za bicikle FlexFix.
Opel danas u ponudi ima niz AGR sjedišta na kojima možete birati između udobnosti ili sportskog položaja u Astri, Crosslandu i Grandlandu. Kako bi se omogućilo vozaču i suvozaču da zauzmu položaj sjedenja koji je udoban i pogodan za leđa za bilo koje putovanje, AGR sjedišta nude 10 podešavanja za vozača i šest za suvozača. Bez obzira na položaj sjedišta, mnoštvo podesivih postavki – od kojih se s mnogima električno upravlja na vozačevu sjedištu.

Nova GSe sportska sjedišta predstavljaju najnovije razvijenu Opelovu tehnologiju zdravog sjedenja. Obložena crnom Alcantara tkaninom, elegantna prednja sjedišta u Grandlandu GSe, Astri GSe i Astri Sports Tourer GSe imaju posebno visok gornji dio. Jedinstvena konstrukcija sadrži potpuno integrisane sigurnosne naslone za glavu. Još jedan privlačan detalj je i prepoznatljiva siva traka toplinski zavarena na naslon. Također jedinstven za GSe je prošiveni uzorak na dnu naslona i na sjedištu, dok prepoznatljivi žuto-crni logotip GSe krasi naslon.
Udobnost AGR sjedišta može se dodatno poboljšati – zavisno o varijanti modela – rashladnim sistemom. Osim toga, funkcija memorije posebno je korisna kada se vozači izmjenjuju na dugim relacijama.
Povezane novosti
Novi Grandland Electric AWD: Prvi električni Opel s pogonom na sve točkove
Opel je lansirao novu verziju Grandland Electric. Nova verzija dobija pogon na sva četiri točka i pogonski sklop koji razvija 325 konjskih snaga uz domet veći od 500 kilometara.
Nova Fiat Grande Panda u BiH: Odrasla, tehnološki zrela i pristupačna
Fiat se vraća u B segment s potpuno novom Grande Pandom, koja predstavlja spoj italijanskog dizajna, inovativnih tehnologija i ekološke odgovornosti. Razvijena na globalnoj Stellantis "Smart Car Platform" nudi veselu vožnju po pristupačnoj cijeni.
Šef Mercedesa kritikuje plan EU o zabrani automobila sa SUS motorima od 2035. godine
Ola Kallenius, šef Mercedes-Benza i predsjednik Evropskog udruženja proizvođača automobila, upozorava da bi ovaj plan mogao dovesti do kolapsa evropskog tržišta automobila i da je potreban "poziv na buđenje realnosti".