Opel obilježava 20 godina AGR sjedišta
Ove godine Opel obilježava 20. godišnjicu od uvođenja zdravih sjedišta s AGR certifikatom za zdrava leđa. Prvi Opel sa certificiranim AGR sjedištima bio je Opel Signum, koji je bio prvi automobil koji je nudio takva sjedišta u srednjem segmentu.
Sjedišta čine vezu između osobe i vozila. Od ključne su važnosti za ugodno i opušteno putovanje. To je razlog zašto Opel pridaje veliku važnost osiguranju optimalne udobnosti i brige za kičmeni stub, posebno na dužim putovanjima.
Ergonomija unutar automobila više je od faktora udobnosti. Ergonomija uključuje i sigurnost. Sjedište koje je udobno za leđa i u kojemu se osjećate opušteno sprječava umor tokom putovanja, a u slučaju nesreće osoba koja sjedi na njemu ima veću mogućnost pozitivnog ishoda ako je sjedište zadrži na mjestu. Samo tada sigurnosni pojasevi i zračni jastuci mogu u potpunosti pružiti svoju zaštitu.
Sve je počelo sa Signumom 2003. godine, a nakon nekoliko godina fleksibilna Meriva II bila je prvo vozilo koje je dobilo pečat odobrenja AGR-a u svom segmentu. Integralni ergonomski sistem u Merivi sastojao se od ergonomskih sjedišta, vrata FlexDoors koja su se otvarala u suprotnim smjerovima, varijabilnog sistema stražnjih sjedišta FlexSpace i nosača za bicikle FlexFix.
Opel danas u ponudi ima niz AGR sjedišta na kojima možete birati između udobnosti ili sportskog položaja u Astri, Crosslandu i Grandlandu. Kako bi se omogućilo vozaču i suvozaču da zauzmu položaj sjedenja koji je udoban i pogodan za leđa za bilo koje putovanje, AGR sjedišta nude 10 podešavanja za vozača i šest za suvozača. Bez obzira na položaj sjedišta, mnoštvo podesivih postavki – od kojih se s mnogima električno upravlja na vozačevu sjedištu.
Nova GSe sportska sjedišta predstavljaju najnovije razvijenu Opelovu tehnologiju zdravog sjedenja. Obložena crnom Alcantara tkaninom, elegantna prednja sjedišta u Grandlandu GSe, Astri GSe i Astri Sports Tourer GSe imaju posebno visok gornji dio. Jedinstvena konstrukcija sadrži potpuno integrisane sigurnosne naslone za glavu. Još jedan privlačan detalj je i prepoznatljiva siva traka toplinski zavarena na naslon. Također jedinstven za GSe je prošiveni uzorak na dnu naslona i na sjedištu, dok prepoznatljivi žuto-crni logotip GSe krasi naslon.
Udobnost AGR sjedišta može se dodatno poboljšati – zavisno o varijanti modela – rashladnim sistemom. Osim toga, funkcija memorije posebno je korisna kada se vozači izmjenjuju na dugim relacijama.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.