Opel obilježava 20 godina AGR sjedišta
Ove godine Opel obilježava 20. godišnjicu od uvođenja zdravih sjedišta s AGR certifikatom za zdrava leđa. Prvi Opel sa certificiranim AGR sjedištima bio je Opel Signum, koji je bio prvi automobil koji je nudio takva sjedišta u srednjem segmentu.
Sjedišta čine vezu između osobe i vozila. Od ključne su važnosti za ugodno i opušteno putovanje. To je razlog zašto Opel pridaje veliku važnost osiguranju optimalne udobnosti i brige za kičmeni stub, posebno na dužim putovanjima.
Ergonomija unutar automobila više je od faktora udobnosti. Ergonomija uključuje i sigurnost. Sjedište koje je udobno za leđa i u kojemu se osjećate opušteno sprječava umor tokom putovanja, a u slučaju nesreće osoba koja sjedi na njemu ima veću mogućnost pozitivnog ishoda ako je sjedište zadrži na mjestu. Samo tada sigurnosni pojasevi i zračni jastuci mogu u potpunosti pružiti svoju zaštitu.
Sve je počelo sa Signumom 2003. godine, a nakon nekoliko godina fleksibilna Meriva II bila je prvo vozilo koje je dobilo pečat odobrenja AGR-a u svom segmentu. Integralni ergonomski sistem u Merivi sastojao se od ergonomskih sjedišta, vrata FlexDoors koja su se otvarala u suprotnim smjerovima, varijabilnog sistema stražnjih sjedišta FlexSpace i nosača za bicikle FlexFix.
Opel danas u ponudi ima niz AGR sjedišta na kojima možete birati između udobnosti ili sportskog položaja u Astri, Crosslandu i Grandlandu. Kako bi se omogućilo vozaču i suvozaču da zauzmu položaj sjedenja koji je udoban i pogodan za leđa za bilo koje putovanje, AGR sjedišta nude 10 podešavanja za vozača i šest za suvozača. Bez obzira na položaj sjedišta, mnoštvo podesivih postavki – od kojih se s mnogima električno upravlja na vozačevu sjedištu.
Nova GSe sportska sjedišta predstavljaju najnovije razvijenu Opelovu tehnologiju zdravog sjedenja. Obložena crnom Alcantara tkaninom, elegantna prednja sjedišta u Grandlandu GSe, Astri GSe i Astri Sports Tourer GSe imaju posebno visok gornji dio. Jedinstvena konstrukcija sadrži potpuno integrisane sigurnosne naslone za glavu. Još jedan privlačan detalj je i prepoznatljiva siva traka toplinski zavarena na naslon. Također jedinstven za GSe je prošiveni uzorak na dnu naslona i na sjedištu, dok prepoznatljivi žuto-crni logotip GSe krasi naslon.
Udobnost AGR sjedišta može se dodatno poboljšati – zavisno o varijanti modela – rashladnim sistemom. Osim toga, funkcija memorije posebno je korisna kada se vozači izmjenjuju na dugim relacijama.
Povezane novosti
![Vrijedan jubilej za Daciju: Proizvedeno milion vozila s plinskom instalacijom](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719903589-vrijedan-jubilej-za-daciju-proizvedeno-milion-vozila-s-plinskom-instalacijom.jpg?v1719903683)
Vrijedan jubilej za Daciju: Proizvedeno milion vozila s plinskom instalacijom
Dacia je dostigla proizvodni prag od milion vozila s motorima koji sagorijevaju benzin i plin. Vozila rumunskog proizvođača s tvorničkom plinskom instalacijom iznimno su popularna zbog ekonomičnosti.
![Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719820504-kina-izvezla-245-miliona-vozila-za-pet-mjeseci-2024-i-zabiljezila-rast-od-26-posto.jpeg?v1719820509)
Kina izvezla 2,45 miliona vozila za pet mjeseci 2024. i zabilježila rast od 26 posto
Samo u maju ove godine Kina je izvezla 568.000 vozila, što je povećanje od 29 posto u odnosu na isti mjesec lani i povećanje od dva posto na mjesečnom nivou.
![Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu](https://magazin.bihamk.ba/assets/photos/article/medium/1719578909-rimac-predstavio-samovozeci-robotaxi-za-dvije-godine-bi-trebao-kruziti-po-zagrebu.jpg?v1719578923)
Rimac predstavio samovozeći robotaxi, za dvije godine bi trebao kružiti po Zagrebu
Osnivač Rimac Automobila, Mate Rimac, predstavio je u Hrvatskoj robotaxi s dva sjedišta, koji je planiran da uđe u upotrebu od 2026. godine. Automobil će raditi kao dio autonomne usluge prevoza koja se zove Verne.