U novembru se čak 65 posto svih kupaca Mokke u Njemačkoj odlučilo za izvedbu s električnim pogonom. S novom baterijom od 54 kWh kompaktnog pakovanja vozači za upravljačem Mokke Electric mogu preći do 406 kilometara umjesto dosadašnjih 338 km, što je osjetan napredak od 20 posto. Istovremeno je potrošnja energije smanjena na 15,2 kWh na 100 km. Međutim, Mokka Electric nije samo vrlo štedljiva – s izlaznom snagom od 156 KS i obrtnim momentom od 260 Nm, električni motor, koji se ugrađuje i u novoj Astri Electric pruža čisti užitak u vožnji.
Kao i kod svih potpuno električnih Opelovih modela, baterija Mokke Electric praktično je ugrađena u podnicu. Stoga se ne gubi prostor u putničkom ili prtljažnom prostoru, a Mokka Electric uz nisko težište ima izvrsne karakteristike prianjanja na cestu. Ubrzanje od 0 do 100 km/h za manje od 10 sekundi i najveća limitirana od 150 km/h su sasvim dovoljni za ovaj format vozila u svakodnevnom korištenju.
Zahvaljujući najsavremenijem regeneracijskom sistemu kočenja, Mokka Electric može povratiti energiju prilikom usporavanja ili kočenja. Elektromotor zatim kinetičku energiju pretvara u električnu energiju. U slučajevima kada kompaktni SUV mora ''dopuniti gorivo'', baterija od 54 kWh može se napuniti do 80 posto za oko 30 minuta na stanici za punjenje istosmjernom strujom od 100 kW. Mokka Electric opremljena je tom funkcijom brzog punjenja u sklopu standardne opreme. Uz istosmjernu struju, vozači Opela mogu puniti i trofaznom izmjeničnom strujom zahvaljujući ugrađenom punjaču od 11 kW – preko Wall box punjača ili preko kućne utičnice.
Na tržištu je trenutno već dostupno 12 Opelovih električnih modela, uključujući kompletan asortiman lakih komercijalnih vozila. Do 2024. njemački proizvođač će svaki model nuditi i u izvedbi na električni pogon. A do 2028. Opel će postati potpuno električni brend u Evropi.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.