U budućnosti će kupci Opel Astre moći birati između više alternativa pogona od ijednog drugog modela s munjom. Osim s visokoefikasnim motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, Astra je već dostupna u verzijama elektrificiranih plug-in hibrida, uključujući novi vrhunski model, Astru GSe. A asortiman pogonskih agregata uskoro će biti upotpunjen baterijsko-električnom Astrom Electric, koja će biti dostupna za narudžbu od proljeća 2023.
Nova Astra Electric pruža čistu zabavu u vožnji bez emisija CO2. Električni motor ima 115 kW / 156 KS i respektabilnih 270 Nm maksimalnog obrtnog momenta koji su dostupni od prvog dodira papučice gasa, osiguravajući brzo pokretanje i uvjerljivo ubrzanje. Zavisno o preferencijama vožnje, vozači mogu birati između tri moda: Eco, Normal i Sport. Najveća brzina je 170 km/h.
Energija je pohranjena u litij-ionskim baterijama od 54 kWh. Sto dvije baterijske ćelije smještene su u 17 modula i osiguravaju da nova Astra Electric može pokriti do 416 kilometara autonomije bez zagađenja okoline. Novoj Astri Electric potrebno je samo 12,7 kWh struje na 100 kilometara (14.9 kWh prema WLTP-u), što je čini ne samo savršenim i efikasnim vozilom za svakodnevnu upotrebu, već i idealnim saputnikom koji štedi vrijeme na dužim putovanjima.
Čak i kada se električna Astra treba ponovno napuniti, to samo znači kratko zaustavljanje na punionici. Za 80 posto kapaciteta baterije dovoljno je oko 30 minuta na stanici za brzo punjenje istosmjernom strujom od 100 kW. Osim toga, električna Astra opremljena je standardnim trofaznim ugrađenim punjačem od 11 kW za zidni punjač kod kuće.
Pored hatchbacka, električni pogon biće dostupan i u karavanskoj verziji pod nazivom Astra Sports Tourer Electric.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.