Vijesti

Novi Volvo EX30 proizvodit će se i u Evropi od 2025.

Volvo je službeno objavio da će se novi električni crossover EX30 proizvoditi i u Evropi od 2025. Tačnije, novi model će se proizvoditi u staroj tvornici u Belgiji, gdje su Šveđani prve automobile počeli sklapati prije 58 godina.

Autor: BIHAMK

Proizvodnja Volva EX30, novog električnog modela švedske marke, startala je iz Kine, iz tvornice u Zhangjiakou. Međutim, kupci i ljubitelji švedske marke tražili su da se ovaj model proizvodi i u Evropi. Volvo je na ovaj zahtjev odgovorio potvrdno i službeno objavio da će se novi EX30 od 2025. godine proizvoditi i na Starom kontinentu.

Tačnije, Volvo EX30 će se proizvoditi u Belgiji, u tvornici u Gentu, u kojoj Volvo od 1965. sklapa svoja vozila. Električne verzije XC40 i C40 već se proizvode u ovoj tvornici. Očito je da će budući primjerci EX30 proizvedenog u Belgiji biti namijenjeni evropskom i vjerovatno drugim međunarodnim tržištima.

Novi Volvo EX30 službeno je lansiran ovog ljeta. Najmanji električni SUV Šveđana dostupan je u 3 verzije, od kojih najjača ima 428 KS. Štaviše, zavisno od odabrane baterije, Volvo EX30 nudi autonomiju do 475 kilometara. Model je dostupan po početnoj cijeni od 38.500 eura u EU.

Ono što čini vjetar u leđa najmanjeg modela švedskog proizvođača, koji je u većinskom vlasništvu kineskog Geely Holdinga, su pozitivni finansijski rezultati generisani usljed nižih troškova sirovina i čipova, te subvencija koje rade svoj posao u Kini. Švedski proizvođač objavio je da je udvostručio svoj operativni prihod na 4,5 milijardi švedskih kruna (402,75 miliona dolara) u trećem kvartalu u usporedbi s istim periodom lani. Isključujući zajednička ulaganja i pridružena društva, dobit iz poslovanja iznosila je 6,1 milijardu kruna.

Izvršni direktor Volva Jim Rowan rekao je da su pozitivni finansijski rezultati nastali stalnim internim naporima za smanjenjem troškova. Međutim, Šveđani naglašavaju da je povećanje globalne prodaje, koja je porasla za 19 posto na 509.158 isporuka unutar devet mjeseci ove godine, nastupilo prije svega odbijanjem kompanije da smanji cijene automobila unatoč agresivnom dampingu rivala, a pogotovo Tesle.

 

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Možda bi vas zanimalo