Suzuki Jimny bi trebao biti povučen sa njemačkog tržišta krajem ove godine. Do tada je japanski proizvođač pripremio novo specijalno izdanje za ovo tržište. Najnovije izdanje zove se Horizon i donosi niz retro inspiriranih vizuelnih elementa.
U poređenju sa običnim Jimnyjem, Horizon Edition dobija ekskluzivnu sivu boju, u kontrastu s crno obojenim blatobranima, posebno na vratima. Novo specijalno izdanje takođe dobija novodizajniranu rešetku koja uključuje natpise brenda, kao i zaštitnu ploču koja imitira aluminijum, nove bočne pragove, crne čelične felge, blatobrane i brendirani poklopac točkova.
Unutra se novi Jimny Horizon nudi u konfiguraciji sa dva sjedišta, što znači 863 litara prtljažnog prostora pozadi. Međutim, s obzirom da je u Evropskoj uniji prije par godina ukinuta prodaja standardnog Jimnyja zbog euro norme, a u poundi zadržana samo teretna verzija, možemo pretpostaviti da je Suzuki iskoristio taj model za kreiranje ove zanimljive edicije.
To potvrđuje i standardni 1,5-litarski benzinski motor sa 102 konjske snage i 130 Nm, koji je upravo zbog prekomjerne emsije CO2 bio sporan za EU standarde. Za ovo izdanje, motor je uparen isključivo s ručnim mjenjačem.
Na njemačkom tržištu Suzuki prodaje ovo izdanje s početnom cijenom od 32.340 eura. Bit će proizvedeno samo 900 primjeraka.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.