Peugeot i-Cockpit proizvodi se već deset godina, prodan je u gotovo 10 miliona primjeraka, te je doživio različite generacije koje su uvijek uključivale najnovije dostupne tehnologije: digitalnu instrument ploču, bežično povezivanje, glasovne komande, 3D efekte, prilagodljive tipke i-Toggle itd. Danas Peugeot predstavlja potpuno novi panoramski i-Cockpit koji će u potpunosti promijeniti iskustvo vožnje i donijeti preglednost koja je nedostajala na prethodnim serijama.
Novi panoramski i-Cockpit povezuje dva od tri osnovna elementa: head-up display i veliki centralni touch ekran. Oni su sada ugrađeni u 21-inčni zakrivljeni panoramski ekran visoke rezolucije koji se proteže od krajnje lijeve strane armaturne ploče do centralne konzole. Ovaj duguljasti modul je pričvršćen sa vanjske strane koja nija vidljiva iz putničkog prostora, te djeluje kao da lebdi iznad armaturne ploče. Efekt ''lebdenja'' dodatno je istaknut posebnim LED ambijentalnim osvjetljenjem ispod ekrana.
Instrument ploča prikazuje sve informacije o vožnji (brzina, prikaz snage, sistemi za pomoć u vožnji, protok energije itd.). Na desnoj strani panoramskog ekrana, u centru armaturne ploče, jedan dio ekrana je dostupan i vozaču i suvozaču. Namijenjen je, kao i do sada, upravljanju klimatizacijom, navigacijom, multimedijskim sadržajem, sistemom za povezivanje itd.
Maleni upravljač uvijek je bio jedan od glavnih elemenata Peugeot i-Cockpita, a sad je redizajniran kako bi osigurao još bolji osjećaj u vožnji. Naravno, i dalje je kompaktan, ali sad se odlikuje savremenijim dizajnom, budući da je redizajnirani centralni dio manji i ''izoliran'' od krakova kola upravljača kako bi se postigao efekt lebdenja sličan panoramskom ekranu. Tipke na novom kompaktnom upravljaču sad su opremljene funkcijom upravljanja na dodir kako bi se osigurala najbolja ergonomska svojstva za korisnike.
Nakon decenije evolucije, ovo je najveći preobražaj koju je doživio i-Cockpit. Prethodnu i još uvijek aktuelnu generaciju i-Cockpita, montiranu u modelu 3008, možete vidjeti na slici iznad.
Povezane novosti

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Elroq je drugi električni model Škode u BiH uz redizajnirani Enyaq
Škoda sada ima dva električna modela u ponudi. Pored Enyaqa koji je stigao u osvježenom izdanju, domaći uvoznik je predstavio i manji Elroq od kojeg se očekuje da unaprijedi prodajne brojke.

Kralj parkinga i gradske gužve Smart ForTwo spreman za povratak
Iako je ugašen prije samo godinu dana, Smart je navodno najavio oživljavanje popularnog gradskog dvosjeda ForTwo. Novitet bi trebao imati dizajn inspirisan s prvom generacijom, a šasiju vi zajedno razvili Mercedes i Geely.