Peugeot i-Cockpit proizvodi se već deset godina, prodan je u gotovo 10 miliona primjeraka, te je doživio različite generacije koje su uvijek uključivale najnovije dostupne tehnologije: digitalnu instrument ploču, bežično povezivanje, glasovne komande, 3D efekte, prilagodljive tipke i-Toggle itd. Danas Peugeot predstavlja potpuno novi panoramski i-Cockpit koji će u potpunosti promijeniti iskustvo vožnje i donijeti preglednost koja je nedostajala na prethodnim serijama.
Novi panoramski i-Cockpit povezuje dva od tri osnovna elementa: head-up display i veliki centralni touch ekran. Oni su sada ugrađeni u 21-inčni zakrivljeni panoramski ekran visoke rezolucije koji se proteže od krajnje lijeve strane armaturne ploče do centralne konzole. Ovaj duguljasti modul je pričvršćen sa vanjske strane koja nija vidljiva iz putničkog prostora, te djeluje kao da lebdi iznad armaturne ploče. Efekt ''lebdenja'' dodatno je istaknut posebnim LED ambijentalnim osvjetljenjem ispod ekrana.
Instrument ploča prikazuje sve informacije o vožnji (brzina, prikaz snage, sistemi za pomoć u vožnji, protok energije itd.). Na desnoj strani panoramskog ekrana, u centru armaturne ploče, jedan dio ekrana je dostupan i vozaču i suvozaču. Namijenjen je, kao i do sada, upravljanju klimatizacijom, navigacijom, multimedijskim sadržajem, sistemom za povezivanje itd.
Maleni upravljač uvijek je bio jedan od glavnih elemenata Peugeot i-Cockpita, a sad je redizajniran kako bi osigurao još bolji osjećaj u vožnji. Naravno, i dalje je kompaktan, ali sad se odlikuje savremenijim dizajnom, budući da je redizajnirani centralni dio manji i ''izoliran'' od krakova kola upravljača kako bi se postigao efekt lebdenja sličan panoramskom ekranu. Tipke na novom kompaktnom upravljaču sad su opremljene funkcijom upravljanja na dodir kako bi se osigurala najbolja ergonomska svojstva za korisnike.
Nakon decenije evolucije, ovo je najveći preobražaj koju je doživio i-Cockpit. Prethodnu i još uvijek aktuelnu generaciju i-Cockpita, montiranu u modelu 3008, možete vidjeti na slici iznad.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.