Peugeot i-Cockpit proizvodi se već deset godina, prodan je u gotovo 10 miliona primjeraka, te je doživio različite generacije koje su uvijek uključivale najnovije dostupne tehnologije: digitalnu instrument ploču, bežično povezivanje, glasovne komande, 3D efekte, prilagodljive tipke i-Toggle itd. Danas Peugeot predstavlja potpuno novi panoramski i-Cockpit koji će u potpunosti promijeniti iskustvo vožnje i donijeti preglednost koja je nedostajala na prethodnim serijama.

Novi panoramski i-Cockpit povezuje dva od tri osnovna elementa: head-up display i veliki centralni touch ekran. Oni su sada ugrađeni u 21-inčni zakrivljeni panoramski ekran visoke rezolucije koji se proteže od krajnje lijeve strane armaturne ploče do centralne konzole. Ovaj duguljasti modul je pričvršćen sa vanjske strane koja nija vidljiva iz putničkog prostora, te djeluje kao da lebdi iznad armaturne ploče. Efekt ''lebdenja'' dodatno je istaknut posebnim LED ambijentalnim osvjetljenjem ispod ekrana.
Instrument ploča prikazuje sve informacije o vožnji (brzina, prikaz snage, sistemi za pomoć u vožnji, protok energije itd.). Na desnoj strani panoramskog ekrana, u centru armaturne ploče, jedan dio ekrana je dostupan i vozaču i suvozaču. Namijenjen je, kao i do sada, upravljanju klimatizacijom, navigacijom, multimedijskim sadržajem, sistemom za povezivanje itd.

Maleni upravljač uvijek je bio jedan od glavnih elemenata Peugeot i-Cockpita, a sad je redizajniran kako bi osigurao još bolji osjećaj u vožnji. Naravno, i dalje je kompaktan, ali sad se odlikuje savremenijim dizajnom, budući da je redizajnirani centralni dio manji i ''izoliran'' od krakova kola upravljača kako bi se postigao efekt lebdenja sličan panoramskom ekranu. Tipke na novom kompaktnom upravljaču sad su opremljene funkcijom upravljanja na dodir kako bi se osigurala najbolja ergonomska svojstva za korisnike.

Nakon decenije evolucije, ovo je najveći preobražaj koju je doživio i-Cockpit. Prethodnu i još uvijek aktuelnu generaciju i-Cockpita, montiranu u modelu 3008, možete vidjeti na slici iznad.
Povezane novosti
Seat već započeo s proizvodnjom redizajnirane Ibize i Arone
Španski Seat je zvanično započeo proizvodnju novih redizajniranih Arona i Ibize u svojoj fabrici u Španiji. Oba modela su prošla drugi tretman zatezanja bora.
Ažuriran Toyotin “električar”: Šta je sve novo na redizajniranom bZ4X?
Jedini električni model japanske marke doživio je blago zatezanje bora, ali i niz tehničkih nadogradnji. Naglasak je na snažnijim elektromotorima, novim baterijama i većoj autonomiji.
Kineski Leapmotor postigao rekord u novembru i prodao više od 70.000 automobila
Leapmotor je postavio novi mjesečni rekord isporuka u novembru, kada je kineski proizvođač isporučio 70.327 vozila, pretekavši Volvo globalno.