Nova generacija Peugeota 5008 dolazi 2024.
Peugeot je zvanično najavio da će 2024. godine lansirati novu generaciju modela 5008. Oslanjajući se na mehaniku modela 3008, koji je nedavno predstavljen u trećoj generaciji, ovaj produženi model će takođe imati i električnu verziju.
Francuski proizvođač se priprema za lansiranje treće generacije SUV-a 5008. Novi model će biti zvanično predstavljen u augustu 2024. godine, a takođe će po prvi put dobiti i potpuno električnu verziju. Vrlo važno kod električne varijante, opcija s dva elektromotora (jedan postavljen na prednjoj, drugi na zadnjoj osovini) omogućava pogon na sve četiri točka što će itekako goditi kupcima, s obzirom na veće gabarite i višu tačku težišta.
Prema prvim informacijama, nova generacija 5008 će biti bazirana na Stellantis STLA Medium arhitekturi. To znači da bi budući model trebao imati autonomiju do 700 kilometara. Više tehničkih detalja o novom modelu još nije otkriveno, posebno u vezi sa konvencionalnim motorima, mada bi prema aktuelnoj praksi 5008 ustvari trebao biti samo produžena verzija 3008-ice sa opcijom sedam sjedišta.
Prva generacija 5008-ice je bila monovolumen, a pojavila se u julu 2009. Zbog pada popularnosti tog segmenta već u drugoj generaciji postala je tipični SUV. Trenutna generacija Peugeota 5008 lansirana je 2017. godine, a 2020. je osvježena atraktivnim redizajnom. Ranije ove godine, ovaj francuski SUV dobio je i blagu hibridnu verziju od 136 KS, a taj sklop bi se u ažuriranom izdanju treba naći pod prednjim poklopcem nasljednika.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.