Njegove proporcije teško je ne primijetiti. U udobnu unutrašnjost Renaulta Symbioz, svestranog i srednje velikog porodičnog automobila, može se smjestiti pet odraslih osoba. S obzirom na dimenzije (dužina: 4,41 m, širina: 1,79 m, međuosovinski razmak: 2,64 m), taj se model smješta između Captura i Australa.
Idealne je veličine za poslovne korisnike i porodične vozače, a budući da je opremljen 360-stepenim prikazom okruženja vozila te prednjim, stražnjim i bočnim parking senzorima, posebno je koristan u gradskim sredinama.
Svestrani ''automobil za život'' C-segmenta
Renault Symbioz kompaktan je izvana i prostran iznutra. Među ostalim, dostupan je s profinjenom razinom opreme Iconic, jednom od najboljih u C-segmentu. Boje i materijali daju ovom modelu upečatljiv i savremen izgled koji ga izdvaja od ostatka ponude.
Renaultov SUV oduševljava i najboljim kapacitetom prtljažnika u klasi. Pomicanjem stražnje klupe za 16 cm, teretni kapacitet povećava se s 492 na 624 litre, a preklapanjem stražnje klupe osigurava se maksimalni prostor od 1.582 litre. Utovarna dužina u tom slučaju iznosi 1,68 m.
Prtljažnik nema prag pa je lako pristupiti ravnoj podnici i utovariti predmete. Vozač može otvoriti ili zatvoriti motorizirani poklopac prtljažnika na nekoliko načina: pritiskom električnog tastera na prtljažniku, upotrebom kartice ''Slobodne ruke'' ili jednostavnim zamahom stopala u području senzora ispod stražnjeg odbojnika.
Symbioz teži manje od 1.500 kg, a visok je tek 1,57 m. Štaviše, njegove dimenzije pospješuju učinkovitost hibridnog motora E-Tech snage 145 KS, koji je trenutno jedini izbor za kupce.
Najbolja tehnologija marke Renault iz viših segmenata
Renault Symbioz dolazi sa sveobuhvatnim paketom tehnološki napredne opreme, uključujući panoramski krov Solarbay s funkcijom zatamnjivanja. Nadalje, tu je i multimedijski sistem openR link s ugrađenim Google uslugama, okomitim 10,4-inčnim dodirnim ekranom (serijski u svim verzijama) i 10,3-inčnim ekranom brzinomjera. Riječ je o sistemu koji nudi najbolje Google usluge kao što su Google Maps, Google Assistant i katalog internet trgovine Google Play kako bi svako putovanje bilo jednostavnije, a korisničko iskustvo intuitivno kao na pametnom telefonu!
Unaprijeđen novom elektronskom arhitekturom, Symbioz nudi najbolje sisteme aktivne i pasivne sigurnosti: kupcima je raspolaganju čak 27 sistema za pomoć u vožnji, uključujući automatsko kočenje u nuždi u vožnji unatrag. Posebno vrijedi izdvojiti sisteme za pomoć u vožnji nove generacije kao što su aktivna pomoć za vozača.
Novo izdanje evropske Odredbe o opštoj sigurnosti nalaže da se neki sistemi za pomoć u vožnji automatski i sistematski aktiviraju prilikom svakog pokretanja vozila pa je tako u vozilo ugrađena nova tipka My Safety. Smještena je s lijeve strane upravljača, a vozaču omogućuje da jednim pritiskom istovremeno aktivira ili deaktivira omiljene postavke za čak pet sistema za pomoć u vožnji.
Svestranost i efikasnost
Symbioz, najkompaktnije hibridno vozilo C-segmenta, dostupan je s hibridnim motorom E-Tech snage 145 KS. Riječ je pogonu koji garantuje udobnu i tihu vožnju gradom i ne zahtijeva punjenje električnom energijom. Zahvaljujući umjerenoj težini, aerodinamičnom dizajnu i izvanrednoj tehnologiji E-Tech, Symbioz se može pohvaliti optimalnim vrijednostima potrošnje (4,7 l / 100 km, prema podacima ispitnog ciklusa WLTP) i emisija CO2 (105 g/km). Štaviše, toliko je efikasan da ostvaruje domet do 1.000 km s jednim punjenjem.
Nova funkcija E-SAVE, koja se aktivira pritiskom prekidača na armaturnoj ploči (s lijeve strane upravljača), pomaže održati napunjenost baterije na najmanje 40 %. Na taj se način osiguravaju optimalne performanse prilikom zahtjevnijih vožnji, kao što je vožnja uzbrdicom.
Renault Symbioz ima prednji ovjes MacPherson, dok je straga ugrađena polukruta osovina. Postavke brzine/sile amortizera i geometrija pogonskog sklopa garantuju veću kontrolu nad naginjanjem karoserije. Osim toga, servoupravljač je podešen kako bi pružao brži odziv. Da bi se postigao izgled više klase, profinjenu unutrašnjost verzije Iconic izvana upotpunjuju posebni 19-inčne točkovi s Michelin gumama u dimenziji 225/45R19.
C-segment, kao najveći segment u Evropi, bilježi čak 39 % prodaje. Da bi ispunio potrebe šireg kruga kupaca, Renault je 2021. godine pokrenuo veliku proizvodnu ofanzivu u C i D segmentu, s ciljem da do 2025. predstavi sedam komplementarnih modela koji će biti dostupni u 100 % električnoj ili hibridnoj izvedbi E-Tech. Renault Symbioz zaokružuje početnu ponudu u C-segmentu: ima sve što je potrebno da bi se svidio različitim kupcima koji žele kupiti elektrificirano vozilo, a opet zadržati ukupne troškove vlasništva na razumnoj razini.
Cijene i garancija u BiH
Renault Symbioz proizvodi se u tvornici u Valladolidu te je dostupan s tri razine opreme: Techno, Esprit Alpine i Iconic. Osnovni model Symbioz Techno u BiH košta 62.900 KM, srednji Esprit Alpine stiže po cijeni od 66.800 KM, dok najekskluzivniji Iconic košta 69.900 KM s PDV-om. Garancija za kupce u BiH iznosi 5 godina ili 100.000 km.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.