U tri trke vidjeli smo tri različita pobjednika i prvu pobjedu Aprilije u novoj MotoGP eri.
Već na otvaranju sezone u Kataru mladi Enea Bastianini (24) najavio je neki drugi pogled na novu sezonu u Kraljevskoj klasi. Talijan je na Gresinijevom motociklu osigurao emotivnu i prvu pobjedu od 2006. za ovu privatnu ekipu čiji vlasnik i osnivač Fausto Gresini je prošle godine preminuo od Covida. Ovo je ujedno bila i prva pobjeda za Bastianinija u najjačoj motociklističkoj klasi.
Dolazak u kišom zahvaćenu Indoneziju nakon 25 godina pauze i zvučnu stazu Mandalika, dobili smo novi obrat na stazi. Prvo smo svjedočili brutalnom padu Marca Marqueza na jutranjem warm-upu, zbog čega se poremetio njegov i Hodnin plan o ataku na novu titulu. Zatim se na kišnoj trci sa sedme startne pozicije do pobjede probio KTM-ov jahač Miguel Oliveira i to ispred aktuelnog prvaka Fabia Quartarara, koji nije mogao sačuvati pole poziciju ispred raspoloženog Portugalca.
Trećeg različitog pobjednika dobili smo u nedjelju u Argentini. Tačno na svojoj 200. trci (debitovao 2009. u Kraljevskoj klasi) slavio je Španac Aleix Espargaro i to na Apriliji kojoj je ovaj istorijski trijumf bio prvi u novoj MotoGP eri. Na račun ove pobjede Espargaro je preuzeo čelnu poziciju u šampionatu.
Budući da Marquez ove sezone ponovo neće biti onaj stari i agresivni, a pitanje da li će nakon potresa mozga iz Indonezije uopšte više nastupati ove sezone, dok aktuelni prvak Quaratarao priznaje da Yamaha nije na prošlogodišnjem nivou, očekivati je neko novo lice u borbi za titulom.
Sljedeća trka vozi se već ovog vikenda (10. aprila) u Austinu. Rekord drži upravo Marquez sa Hondom s kojom je dominantno slavio na sedam od osam trka koje su održane na američkoj stazi.
Poredak vozača nakon tri trke:
- A. Espargaro (Aprilia) – 45
- B. Binder (KTM) – 38
- E. Bastianini (Gresini) – 36
- A. Rins (Suzuki) – 36
- F. Quartararo (Yamaha) – 35
- J. Mir (Suzuki) – 33
- M. Oliveira (KTM) – 28
- J. Zarco (Pramac) – 24
- J. Martin (Pramac) – 20
- P. Espargaro (Honda) - 20
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.