U tri trke vidjeli smo tri različita pobjednika i prvu pobjedu Aprilije u novoj MotoGP eri.
Već na otvaranju sezone u Kataru mladi Enea Bastianini (24) najavio je neki drugi pogled na novu sezonu u Kraljevskoj klasi. Talijan je na Gresinijevom motociklu osigurao emotivnu i prvu pobjedu od 2006. za ovu privatnu ekipu čiji vlasnik i osnivač Fausto Gresini je prošle godine preminuo od Covida. Ovo je ujedno bila i prva pobjeda za Bastianinija u najjačoj motociklističkoj klasi.
Dolazak u kišom zahvaćenu Indoneziju nakon 25 godina pauze i zvučnu stazu Mandalika, dobili smo novi obrat na stazi. Prvo smo svjedočili brutalnom padu Marca Marqueza na jutranjem warm-upu, zbog čega se poremetio njegov i Hodnin plan o ataku na novu titulu. Zatim se na kišnoj trci sa sedme startne pozicije do pobjede probio KTM-ov jahač Miguel Oliveira i to ispred aktuelnog prvaka Fabia Quartarara, koji nije mogao sačuvati pole poziciju ispred raspoloženog Portugalca.
Trećeg različitog pobjednika dobili smo u nedjelju u Argentini. Tačno na svojoj 200. trci (debitovao 2009. u Kraljevskoj klasi) slavio je Španac Aleix Espargaro i to na Apriliji kojoj je ovaj istorijski trijumf bio prvi u novoj MotoGP eri. Na račun ove pobjede Espargaro je preuzeo čelnu poziciju u šampionatu.
Budući da Marquez ove sezone ponovo neće biti onaj stari i agresivni, a pitanje da li će nakon potresa mozga iz Indonezije uopšte više nastupati ove sezone, dok aktuelni prvak Quaratarao priznaje da Yamaha nije na prošlogodišnjem nivou, očekivati je neko novo lice u borbi za titulom.
Sljedeća trka vozi se već ovog vikenda (10. aprila) u Austinu. Rekord drži upravo Marquez sa Hondom s kojom je dominantno slavio na sedam od osam trka koje su održane na američkoj stazi.
Poredak vozača nakon tri trke:
- A. Espargaro (Aprilia) – 45
- B. Binder (KTM) – 38
- E. Bastianini (Gresini) – 36
- A. Rins (Suzuki) – 36
- F. Quartararo (Yamaha) – 35
- J. Mir (Suzuki) – 33
- M. Oliveira (KTM) – 28
- J. Zarco (Pramac) – 24
- J. Martin (Pramac) – 20
- P. Espargaro (Honda) - 20
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.