U tri trke vidjeli smo tri različita pobjednika i prvu pobjedu Aprilije u novoj MotoGP eri.
Već na otvaranju sezone u Kataru mladi Enea Bastianini (24) najavio je neki drugi pogled na novu sezonu u Kraljevskoj klasi. Talijan je na Gresinijevom motociklu osigurao emotivnu i prvu pobjedu od 2006. za ovu privatnu ekipu čiji vlasnik i osnivač Fausto Gresini je prošle godine preminuo od Covida. Ovo je ujedno bila i prva pobjeda za Bastianinija u najjačoj motociklističkoj klasi.
Dolazak u kišom zahvaćenu Indoneziju nakon 25 godina pauze i zvučnu stazu Mandalika, dobili smo novi obrat na stazi. Prvo smo svjedočili brutalnom padu Marca Marqueza na jutranjem warm-upu, zbog čega se poremetio njegov i Hodnin plan o ataku na novu titulu. Zatim se na kišnoj trci sa sedme startne pozicije do pobjede probio KTM-ov jahač Miguel Oliveira i to ispred aktuelnog prvaka Fabia Quartarara, koji nije mogao sačuvati pole poziciju ispred raspoloženog Portugalca.
Trećeg različitog pobjednika dobili smo u nedjelju u Argentini. Tačno na svojoj 200. trci (debitovao 2009. u Kraljevskoj klasi) slavio je Španac Aleix Espargaro i to na Apriliji kojoj je ovaj istorijski trijumf bio prvi u novoj MotoGP eri. Na račun ove pobjede Espargaro je preuzeo čelnu poziciju u šampionatu.
Budući da Marquez ove sezone ponovo neće biti onaj stari i agresivni, a pitanje da li će nakon potresa mozga iz Indonezije uopšte više nastupati ove sezone, dok aktuelni prvak Quaratarao priznaje da Yamaha nije na prošlogodišnjem nivou, očekivati je neko novo lice u borbi za titulom.
Sljedeća trka vozi se već ovog vikenda (10. aprila) u Austinu. Rekord drži upravo Marquez sa Hondom s kojom je dominantno slavio na sedam od osam trka koje su održane na američkoj stazi.
Poredak vozača nakon tri trke:
- A. Espargaro (Aprilia) – 45
- B. Binder (KTM) – 38
- E. Bastianini (Gresini) – 36
- A. Rins (Suzuki) – 36
- F. Quartararo (Yamaha) – 35
- J. Mir (Suzuki) – 33
- M. Oliveira (KTM) – 28
- J. Zarco (Pramac) – 24
- J. Martin (Pramac) – 20
- P. Espargaro (Honda) - 20
Povezane novosti
Kineski brend Hyper koristit će čvrste baterije od 2026. godine
Baterije s čvrstim elektrolitom (solid state) nude brže punjenje, duži životni vijek baterije i potencijalni domet veći od 1000 kilometara. Brend Hyper biti će drugi u Kini koji će ih nakon SAIC-ovog podbrenda IM instalirati u svoja vozila.
BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele
BMW Classic, odjel za klasične automobile njemačke marke, počet će izdavati nove digitalne dokumente za vlasnike klasičnih modela. Novi dokument sadrži podatke o motoru, šasiji, datumima proizvodnje i isporuke, kao i popis dodatne opreme.
Nova Mazda EZ-6 je elektrifikovana limuzina od skoro pet metara, ali samo za Kinu
Na sajmu automobila u Pekingu Mazda je predstavila novu limuzinu EZ-6. Limuzina duga skoro pet metara, razvijena je posebno za kinesko tržište, a bit će dostupna samo u električnoj i plug-in hibridnoj verziji.