Brojni padovi i nekonstatntna vožnja Francesca Bagnaia-e, jednog od tri vozača koji su ove sezone slavili po tri puta, drže daleko od vodećeg u ovogodišnjem šampionatu Fabia Quartarara na Yamahi. Ipak, prije odlaska na ljetnu pauzu, Pecco se pobrinuo da konačno odveze trku bez greške od početka do kraja i u tome je uspio. Kamo sreće da je to češće radio ove sezone sad ne bi imao 66 poena zaostatka za liderom, već bi vodio bitku za titulu.
Peccovom trijmfu je godio obračun u ranoj fazi između Quartarta i Espargara, pri čemu je aktuelni šampion napravio kardinalnu grešku i ujedno incident u jednom od zavoja upropastivši trku i sebi i konkurentu na Apriliji koja ove godine proždire asfalt. Obojica su na sreću nekako nastavili trku, ali je El Diablo poslije ponovo pao, i to početnički, te je trku završio bez ijednog osvojenog boda, ali je ostao vodeći nakon prvog dijela sezone. S druge strane, Espargaro se na dramatično brzoj i oštećenoj Apriliji probio sa 15. na četvrtu poziciju za novih i vrijednih 13 bodova na svom kontu, te da nije bilo incidenta sa Quartararom vrlo vjerovatno bi slavio na trci.
Trka u Assenu je zabilježila prvi podij u Kraljevskoj klasi mlade ekipe ''VR46'' Valentina Rossija, a drugu poziciju je dohvatio još jedan Italijan Marco Bezzecchi. Pored dva Italijana na podiju se nakon godinu dana suše, takođe u Assenu samo s Yamahom, našao Španac Maverick Vinales potvrđujući strašan tempo Aprilijinog motocikla ove sezone.
Šampionat će se nakon 11 odvezenih trka i šest sedmica pauze nastaviti trkom u Silverstoneu 7. augusta.
Poredak vozača nakon prvog dijela šampionata
- F. Quartararo (Yamaha) – 172 (3 pobjede)
- A. Espargaro (Aprilia) – 151 (1 pobjeda)
- J. Zarco (Pramac) – 114
- F. Bagnaia (Ducati) – 106 (3 pobjede)
- E. Bastianini (Gresini) – 105 (3 pobjede)
- B. Binder (KTM) – 93
- J. Miller (Ducati) – 91
- J. Mir (Suzuki) – 77
- A. Rins (Suzuki) – 75
- M. Oliveira (KTM) – 71 (1 pobjeda)
Povezane novosti

Protivno trendovima: Smart priprema prvu limuzinu u historiji brenda
Smart priprema novi model koji će biti direktan konkurent Tesla Modelu 3. Novi model će se zvati Smart #6 i bit će prva limuzina u historiji brenda.

Audi se oprostio A4, na bh. tržište stigao atraktivni A5
Čak tri legende iz Ingolstadta ispraćene su u penziju, ali samo jedna je dobila nasljednika. Audi se oprostio od TT, R8 i A4, a samo je potonji dobio nasljednika u obliku A5. Cijene u BiH počinju od 77.396 KM za A5 sedan i od 78.960 KM za Avant verziju.

Toyotina nova generacija pogona na hidrogen ima 20% veću autonomiju
Toyota je zvanično predstavila novu generaciju pogonskih agregata na hidrogen. Nova ažurirana tehnologija japanskog brenda obećava nekoliko poboljšanja, uključujući 20% povećanje dometa u odnosu na trenutnu generaciju motora na vodik.