Brojni padovi i nekonstatntna vožnja Francesca Bagnaia-e, jednog od tri vozača koji su ove sezone slavili po tri puta, drže daleko od vodećeg u ovogodišnjem šampionatu Fabia Quartarara na Yamahi. Ipak, prije odlaska na ljetnu pauzu, Pecco se pobrinuo da konačno odveze trku bez greške od početka do kraja i u tome je uspio. Kamo sreće da je to češće radio ove sezone sad ne bi imao 66 poena zaostatka za liderom, već bi vodio bitku za titulu.
Peccovom trijmfu je godio obračun u ranoj fazi između Quartarta i Espargara, pri čemu je aktuelni šampion napravio kardinalnu grešku i ujedno incident u jednom od zavoja upropastivši trku i sebi i konkurentu na Apriliji koja ove godine proždire asfalt. Obojica su na sreću nekako nastavili trku, ali je El Diablo poslije ponovo pao, i to početnički, te je trku završio bez ijednog osvojenog boda, ali je ostao vodeći nakon prvog dijela sezone. S druge strane, Espargaro se na dramatično brzoj i oštećenoj Apriliji probio sa 15. na četvrtu poziciju za novih i vrijednih 13 bodova na svom kontu, te da nije bilo incidenta sa Quartararom vrlo vjerovatno bi slavio na trci.
Trka u Assenu je zabilježila prvi podij u Kraljevskoj klasi mlade ekipe ''VR46'' Valentina Rossija, a drugu poziciju je dohvatio još jedan Italijan Marco Bezzecchi. Pored dva Italijana na podiju se nakon godinu dana suše, takođe u Assenu samo s Yamahom, našao Španac Maverick Vinales potvrđujući strašan tempo Aprilijinog motocikla ove sezone.
Šampionat će se nakon 11 odvezenih trka i šest sedmica pauze nastaviti trkom u Silverstoneu 7. augusta.
Poredak vozača nakon prvog dijela šampionata
- F. Quartararo (Yamaha) – 172 (3 pobjede)
- A. Espargaro (Aprilia) – 151 (1 pobjeda)
- J. Zarco (Pramac) – 114
- F. Bagnaia (Ducati) – 106 (3 pobjede)
- E. Bastianini (Gresini) – 105 (3 pobjede)
- B. Binder (KTM) – 93
- J. Miller (Ducati) – 91
- J. Mir (Suzuki) – 77
- A. Rins (Suzuki) – 75
- M. Oliveira (KTM) – 71 (1 pobjeda)
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.