Talijani ponovo hararaju MotoGP scenom. Čak četiri Ducatijeva motocikla našla su se na prve četiri startne pozicije proteklog vikenda u Austriji. Doduše, na kraju su dva (opet) ispijala šampanjac na pobjedničkom postolju.
Francesco Pecco Bagnaia (25) je zaslužan za preporod fabričkog tima, jer se treći put zaredom penjao na najvišu stepenicu podija. Između njega i trećeplasiranog Millera, takođe na frabričkom Ducatiju, ugurao se aktuelni prvak na Yamahi – F. Quartararo. Bio je treći trijumf zaredom za Ducati i Bagnaia-u, koji je ponovio uspjeh Caseya Stonera iz daleke 2008. godine.
Mogao je Ducati uzeti sve da se mladi pretendenti, za mjesto na fabričkom Ducatiju od iduće sezone umjesto Millera, E. Bastianini (Gresini tim) i J. Martin (Pramac) nisu ''okliznuli'' u vožnji koja je graničila sa lucidnošću i nezrelošću.
Međutim, Ducati još debelo zaostaje za Yamahom u poretku vozača. Tačnije, Bagnaia za Quartararom zastaje i dalje ogromnih 44 poena i nastavi li skidati pet po pet, teško da će ga stići do kraja šampionata gdje je ostalo još sedam trka. Prvi sljedeći okršaj slijedi 4. septembra u Riminiju na stazi Misano - Marco Simoncelli.
Poredak vozača
- F. Quartararo (Yamaha) – 200 (3 pobjede)
- A. Espargaro (Aprilia) – 168 (1 pobjeda)
- F. Bagnaia (Ducati) – 156 (5 pobjeda)
- J. Zarco (Pramac) – 125
- J. Miller (Ducati) – 123
- E. Bastianini (Gresini) – 118 (3 pobjede)
- B. Binder (KTM) – 107
- A. Rins (Suzuki) - 92
- J. Martin (Pramac) – 87
- M. Oliveira (KTM) – 85 (1 pobjeda)
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.