Vijesti

MotoGP – Ducatiju hat-trick nakon 14 godina suše

Kraj prvog i početak drugog dijela sezone protiče u znaku Ducatija, talijanske ekipe koja je razbila maler s tri pobjede u nizu nakon 14 godina suše.

Autor: BIHAMK

Talijani ponovo hararaju MotoGP scenom. Čak četiri Ducatijeva motocikla našla su se na prve četiri startne pozicije proteklog vikenda u Austriji. Doduše, na kraju su dva (opet) ispijala šampanjac na pobjedničkom postolju.

Francesco Pecco Bagnaia (25) je zaslužan za preporod fabričkog tima, jer se treći put zaredom penjao na najvišu stepenicu podija. Između njega i trećeplasiranog Millera, takođe na frabričkom Ducatiju, ugurao se aktuelni prvak na Yamahi – F. Quartararo. Bio je treći trijumf zaredom za Ducati i Bagnaia-u, koji je ponovio uspjeh Caseya Stonera iz daleke 2008. godine.

Mogao je Ducati uzeti sve da se mladi pretendenti, za mjesto na fabričkom Ducatiju od iduće sezone umjesto Millera, E. Bastianini (Gresini tim) i J. Martin (Pramac) nisu ''okliznuli'' u vožnji koja je graničila sa lucidnošću i nezrelošću. 

Međutim, Ducati još debelo zaostaje za Yamahom u poretku vozača. Tačnije, Bagnaia za Quartararom zastaje i dalje ogromnih 44 poena i nastavi li skidati pet po pet, teško da će ga stići do kraja šampionata gdje je ostalo još sedam trka. Prvi sljedeći okršaj slijedi 4. septembra u Riminiju na stazi Misano - Marco Simoncelli.

Poredak vozača

  1. F. Quartararo (Yamaha) – 200 (3 pobjede)
  2. A. Espargaro (Aprilia) – 168 (1 pobjeda)
  3. F. Bagnaia (Ducati) – 156 (5 pobjeda)
  4. J. Zarco (Pramac) – 125
  5. J. Miller (Ducati) – 123
  6. E. Bastianini (Gresini) – 118 (3 pobjede)
  7. B. Binder (KTM) – 107
  8. A. Rins (Suzuki) - 92
  9. J. Martin (Pramac) – 87
  10. M. Oliveira (KTM) – 85 (1 pobjeda)

 

 

 

BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo