Skromno bh. tržište dobilo je još jednu automobilsku marku. MG Motors je osnovan prije skoro 100 godina u Velikoj Britaniji, a prvobitni cilj im je bio razvijati sportske automobile koji će postavljati brzinske rekorde i širenje po svim kontinentima. Može se reći da je MG, kao i svaka marka, imao uspona i padova, ali su zadnjih decenija baš životarili pokušavajući se osloniti na druge srodne marke poput Rovera proizvodeći mahom njihove klonove. Sve je krahiralo u recesijskoj 2012. godini, a ruku spasa im je ponudila najveća kineska grupacija SAIC.
Danas MG Motor funkcioniše jako zdravo, a zadnjih godina u Evropi je otvoreno preko 400 salona. Ekspanzija mreže je punom jeku, a za naše podneblje Grand Automotive Adriatic (u vlasništvu Taavura Grupe: Ford, Hyundai, Nissan, Renault, Dacia i MG) će biti partner za MG Motor marku. Za bh. tržište uvoz, prodaja i servis će se odvijati preko kompanije Grand Automotive, odnosno preko dilera koji rade Ford u našoj zemlji.
Uvoznik trenutno potencira prodaju dva crossover/SUV modela: ZS i EHS. Prvi probija granice B segmenta, budući da ima dužinu od 4,32m i respektabilan prtljažnik od 448 litara. ZS je ujedno najprodavaniji MG model, a kompaktna i atraktivna linija uz povoljnu cijenu to opravdava. U ponudi su dva benzinska motora 1.5-litarski atmosferac (106 KS) i 1.0 turbo (111 KS), te tri paketa opreme. Osnovni model 1.5 Excite košta 35.000 KM. Izrada je više nego solidna, enterijer moderan, a završna obrada na prvi kontakt jako precizna i kvalitetna.
Veći EHS ''puca'' na C segment, odnosno na Tucsona, Tiguana, Sportagea itd. On se prodaje kao plug-in hybrid, a uz 1.5-litarski turbobenzinki motor od 162 KS posjeduje i elektromotor od 122 KS, te bateriju od 16,6 kWh, koja mu omogućava neophodnu autonomiju od 52 km. Dva su paketa opreme (Comfort i Luxury), a osnovni model košta 67.000 KM. Ovaj model odiše većim stepenom luksuza, te posjeduje još bogatiju opremu.
MG Motor u BiH planira raditi na širenju mreže, te kupcima ponuditi moderne automobile, kvalitetne izrade, koji imaju tri izuzetno kvalitetna aduta: povoljna cijena, garanciju od 7 godina/150.000 km i jako bogatu serijsku opremu.
Mišljenja smo da vrijedi posjetiti dilera i dogovoriti test vožnju. Ovi automobili imaju glavu i rep, te ozbiljnu prodajno-servisnu mrežu za bh. uslove. U vremenu konstantnih divljanja cijena i nepredvidivih rokova isporuke, MG automobili, ukoliko uvoznik pokaže ozbiljan pristup uz stalnu gradnju povjerenja s kupcima, mogu biti zanimljiva alternativa na tržištu. U suprotnom, čeka nas sudbina koju smo u zadnjih 20 godina prošli s markama kao što su: Maple, Geely, Tata, Great Wall, Mahindra, Samand itd.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.