Prema brojnim nagađanjima, Lamborghini Urus, jedan od najekstremnijih SUV-ova na tržištu, ove bi godine mogao dobiti i jaču verziju, koja bi možda mogla biti dijelom elektrificirana. U budućnosti se planira i čisto električna verzija, no ona će najvjerojatnije stići sa sljedećom generacijom modela.
Uostalom, verzija ekstremnog talijanskog SUV-a bez emisija jedna je od tema u automobilskim krugovima, budući da će elektrifikacija jednostavno biti neizbježna u budućnosti ovog modela. Stručnjaci kažu da će Urus, prije ili kasnije, postati električan.
Međutim, ne čini se baš vjerovatnim da bi čisto električni Urus mogao stići u ovoj generaciji. No, to bi mogla biti sljedeća, koja bi mogla stići nakon 2028, jer se očekuje da životni ciklus ekskluzivnih vozila postane duži.
Proizvođači automobila nastoje ponuditi motore s unutrašnjim izgaranjem koliko god je to zakonski moguće. No, prelaz na električni pogon se smatra neizbježnim. Opšta regulativa u svijetu i društveno prihvatanje takvog trenda se kreću u tom smjeru.
Kupci ovakvih modela su navikli na V10 SUS motor, ali je pitanje da li će sljedeća generacija kupaca htjeti uzbuđenje i emocije tog tipa. Da li će Urusov nasljednik biti električni ili će njegov moćni benzinac preživjeti sa novom generacijom sintetičkog goriva još nije poznato, ali elektrifikacija ima više smisla za ovu vrstu vozila smatraju stručnjaci.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.