Prema brojnim nagađanjima, Lamborghini Urus, jedan od najekstremnijih SUV-ova na tržištu, ove bi godine mogao dobiti i jaču verziju, koja bi možda mogla biti dijelom elektrificirana. U budućnosti se planira i čisto električna verzija, no ona će najvjerojatnije stići sa sljedećom generacijom modela.
Uostalom, verzija ekstremnog talijanskog SUV-a bez emisija jedna je od tema u automobilskim krugovima, budući da će elektrifikacija jednostavno biti neizbježna u budućnosti ovog modela. Stručnjaci kažu da će Urus, prije ili kasnije, postati električan.
Međutim, ne čini se baš vjerovatnim da bi čisto električni Urus mogao stići u ovoj generaciji. No, to bi mogla biti sljedeća, koja bi mogla stići nakon 2028, jer se očekuje da životni ciklus ekskluzivnih vozila postane duži.
Proizvođači automobila nastoje ponuditi motore s unutrašnjim izgaranjem koliko god je to zakonski moguće. No, prelaz na električni pogon se smatra neizbježnim. Opšta regulativa u svijetu i društveno prihvatanje takvog trenda se kreću u tom smjeru.
Kupci ovakvih modela su navikli na V10 SUS motor, ali je pitanje da li će sljedeća generacija kupaca htjeti uzbuđenje i emocije tog tipa. Da li će Urusov nasljednik biti električni ili će njegov moćni benzinac preživjeti sa novom generacijom sintetičkog goriva još nije poznato, ali elektrifikacija ima više smisla za ovu vrstu vozila smatraju stručnjaci.
Povezane novosti

Xpeng pokreće proizvodnju električnih modela u Evropi
Kineski proizvođač električnih automobila Xpeng zvanično je započeo proizvodnju električnih vozila u Evropi. Xpeng je sklopio partnerstvo sa austrijskim proizvođačem Magna Steyr kako bi započeo lokalnu proizvodnju svojih električnih modela G6 i G9.

Ford Focus će nastaviti da živi, ali kao kompaktni SUV
Ford priprema indirektnu zamjenu za Focus. Kompaktni model, koji bi trebao prestati s proizvodnjom krajem ove godine, bit će zamijenjen SUV-om koji bi se trebao pojaviti 2027. godine.

Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.