Honda e, prvi masovno proizvedeni električni model japanske marke, bliži se kraju proizvodnje. To je zato što je japanski brend, usljed slabe potražnje, zvanično potvrdio da će proizvodnja gradskog modela prestati u januaru 2024.
Honda je ovaj simpatični električni automobil lansirala 2019. godine, a posebno se isticao po svom hrabrom dizajnu, preuzetom iz Urban EV koncepta iz 2017. Unatoč izrazito jednostavnoj estetici i retro dizajnu, ovaj električni Japanac bio je kritikovan posebno zbog niske autonomije, ali i prilično visoke cijene. U trenutku izlaska na tržište, Honda e je imala početnu cijenu od 39.980 eura.
Model je dostupan u verzijama sa 134 i 152 KS. Bez obzira na odabranu verziju elektromotora, napaja ga ipak malena baterija od 35,5 kWh, koja je osiguravala autonomiju od 220 kilometara. Iako je model ''e'' bio namijenjen za vožnju po gradu gdje je potrošnja najmanja, ipak je za svoju cijenu nudio premalo kilometara svojim kupcima.
Na pojedinim evropskim tržištima, Honda e već nije dostupna. Japanski proizvođač nije najavio nasljednika za ovaj model, ali s obzirom na rast popularnosti električnih vozila, pogotovo onih sa nižom prodajnom cijenom ne sumnjamo da će Honda uskoro izaći sa njegovom zamjenom. Međutim, pošto su kupci prethodno rekli da više preferiraju SUV oblik, nasljednik će vjerovatno biti model s visokim potpeticama.
Povezane novosti

Kraj proizvodnje za Kiju Soul nakon 16 godina
Proizvodnja zanimljivog crossovera Soul završava ovog mjeseca, nakon 16 godina i više od 1,5 miliona prodatih primjeraka na sjevernoameričkom kontinentu.

Škoda BH slavi jubilej – 55.000 prodatih vozila u BiH
Paralelno sa 130. rođendanom češke marke Škoda BH bilježi svoj jubilej - 55.000 prodatih vozila.

Dacia Sandero: Najprodavaniji evropski auto ima novo lice i ozbiljne motore
Druga tura modernizacije za popularne modele Sandero i Sandero Stepway, donosi novo lice brenda i niz tehnoloških unaprjeđenja. Najveća novost biće ugradnja hibrida iz Bigstera i novog jačeg motora s plinskom instalacijom.