Honda e, prvi masovno proizvedeni električni model japanske marke, bliži se kraju proizvodnje. To je zato što je japanski brend, usljed slabe potražnje, zvanično potvrdio da će proizvodnja gradskog modela prestati u januaru 2024.
Honda je ovaj simpatični električni automobil lansirala 2019. godine, a posebno se isticao po svom hrabrom dizajnu, preuzetom iz Urban EV koncepta iz 2017. Unatoč izrazito jednostavnoj estetici i retro dizajnu, ovaj električni Japanac bio je kritikovan posebno zbog niske autonomije, ali i prilično visoke cijene. U trenutku izlaska na tržište, Honda e je imala početnu cijenu od 39.980 eura.
Model je dostupan u verzijama sa 134 i 152 KS. Bez obzira na odabranu verziju elektromotora, napaja ga ipak malena baterija od 35,5 kWh, koja je osiguravala autonomiju od 220 kilometara. Iako je model ''e'' bio namijenjen za vožnju po gradu gdje je potrošnja najmanja, ipak je za svoju cijenu nudio premalo kilometara svojim kupcima.
Na pojedinim evropskim tržištima, Honda e već nije dostupna. Japanski proizvođač nije najavio nasljednika za ovaj model, ali s obzirom na rast popularnosti električnih vozila, pogotovo onih sa nižom prodajnom cijenom ne sumnjamo da će Honda uskoro izaći sa njegovom zamjenom. Međutim, pošto su kupci prethodno rekli da više preferiraju SUV oblik, nasljednik će vjerovatno biti model s visokim potpeticama.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.