Vijesti

Kineski XPeng bi mogao proizvoditi električne automobile u Evropi

Azijski proizvođač automobila XPeng razmatra proizvodnju automobila s nultom emisijom u Evropi kako bi izbjegao nove dodatne carine koje je odobrila Evropska unija. Naime, na postojećih 10, EU na uvoz električnih vozila iz Kine dodaje do 35 posto.

Autor: BIHAMK

Sapunica oko dodatnih carina koje Evropska unija želi da uvede na električne automobile kineske proizvodnje privodi se kraju. U glasanju 27 država članica, većina je glasala za uvođenje dodatne stope carina, a EU je upravo odobrila nove tarife.

Kao rezultat toga, Evropska komisija će nametnuti carine do 35 posto na ove automobile, pored postojećih carina od 10 posto.

Kako bi izbjegli ove dodatne poreze, odgovorni ljudi u XPengu razmatraju proizvodnju automobila s nultom emisijom na Starom kontinentu. Inače, azijski brend bi morao da plati dodatne poreze od 21,3 posto, uz 10 posto koje već plaća.

Kopredsjedavajući XPenga Brian Gu potvrdio je ovu namjeru, ali je primijetio da su rasprave u ranoj fazi.

"Razmatramo nekoliko opcija, od proizvodnje po ugovoru do rada s postojećim fabrikama ili čak razmatranja novih fabrika. Ali ove opcije su još uvek vrlo preliminarne", tvrdi Brian Gu.

U 2024. godini, XPeng je proširio svoju prodajnu mrežu na skoro 40 novih zemalja. Mnogi od njih se nalaze u Evropi, pogotovo u Skandinaviji, Njemačkoj i Holandiji te od nedavno u Španiji i Portugalu.

Brend u Evropi trenutno prodaje tri modela: G6 coupe SUV, G9 SUV i P7 sportski sedan.

BIHAMK

Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine

Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa

Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Možda bi vas zanimalo