U ljeto 1993. Kia je premijerno predstavila model Sportage u Južnoj Koreji. Iste godine azijski SUV učestvuje na poznatom reliju Pariz-Dakar, a dvije godine kasnije starta u konkurenciji Baja 1000.
Ako je isprva bio robusan kao klasični terenac, s vremenom je Sportage moderniziran. Druga generacija stigla je 2004. godine, uoči pariškog sajma automobila, kao klon Hyundai Tucsona, a ta praksa dijeljenja mehanike i tehnologije je nastavljena do dan-danas. Šest godina kasnije, ovoga puta u Ženevi, upoznali smo treću generaciju Sportagea s kojom je Kia krenula ofanzivno pridobivati kupce.
U septembru 2015. debitovala je četvrta iteracija Sportagea, koja je ‘’razbila’’ tržište, kako u svijetu tako i u BiH. Samo tri mjeseca kasnije Sportage 4 je dobio maksimalnih 5 zvijezdica za sigurnost na Euro NCAP testu.
Peta generacija Sportagea predstavljena je prošle godine na sajmu IAA Mobility u Minhenu. Po prvi put, ovaj popularni SUV se također može naručiti u plug-in hibridnoj verziji, s čisto električnim dometom od 70 kilometara.
Sada, na 30. godišnjicu od svog debija, Kia objavljuje da je, tokom 5 generacija, Sportage prodat u više od sedam miliona primjeraka, što ga čini najprodavanijim modelom marke na globalnom nivou. Ovaj popularni SUV već godinama predvodi prodaju Kije i na bh. tržištu.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.