U ljeto 1993. Kia je premijerno predstavila model Sportage u Južnoj Koreji. Iste godine azijski SUV učestvuje na poznatom reliju Pariz-Dakar, a dvije godine kasnije starta u konkurenciji Baja 1000.
Ako je isprva bio robusan kao klasični terenac, s vremenom je Sportage moderniziran. Druga generacija stigla je 2004. godine, uoči pariškog sajma automobila, kao klon Hyundai Tucsona, a ta praksa dijeljenja mehanike i tehnologije je nastavljena do dan-danas. Šest godina kasnije, ovoga puta u Ženevi, upoznali smo treću generaciju Sportagea s kojom je Kia krenula ofanzivno pridobivati kupce.
U septembru 2015. debitovala je četvrta iteracija Sportagea, koja je ‘’razbila’’ tržište, kako u svijetu tako i u BiH. Samo tri mjeseca kasnije Sportage 4 je dobio maksimalnih 5 zvijezdica za sigurnost na Euro NCAP testu.
Peta generacija Sportagea predstavljena je prošle godine na sajmu IAA Mobility u Minhenu. Po prvi put, ovaj popularni SUV se također može naručiti u plug-in hibridnoj verziji, s čisto električnim dometom od 70 kilometara.
Sada, na 30. godišnjicu od svog debija, Kia objavljuje da je, tokom 5 generacija, Sportage prodat u više od sedam miliona primjeraka, što ga čini najprodavanijim modelom marke na globalnom nivou. Ovaj popularni SUV već godinama predvodi prodaju Kije i na bh. tržištu.
Povezane novosti

Xpeng pokreće proizvodnju električnih modela u Evropi
Kineski proizvođač električnih automobila Xpeng zvanično je započeo proizvodnju električnih vozila u Evropi. Xpeng je sklopio partnerstvo sa austrijskim proizvođačem Magna Steyr kako bi započeo lokalnu proizvodnju svojih električnih modela G6 i G9.

Ford Focus će nastaviti da živi, ali kao kompaktni SUV
Ford priprema indirektnu zamjenu za Focus. Kompaktni model, koji bi trebao prestati s proizvodnjom krajem ove godine, bit će zamijenjen SUV-om koji bi se trebao pojaviti 2027. godine.

Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.