U ljeto 1993. Kia je premijerno predstavila model Sportage u Južnoj Koreji. Iste godine azijski SUV učestvuje na poznatom reliju Pariz-Dakar, a dvije godine kasnije starta u konkurenciji Baja 1000.
Ako je isprva bio robusan kao klasični terenac, s vremenom je Sportage moderniziran. Druga generacija stigla je 2004. godine, uoči pariškog sajma automobila, kao klon Hyundai Tucsona, a ta praksa dijeljenja mehanike i tehnologije je nastavljena do dan-danas. Šest godina kasnije, ovoga puta u Ženevi, upoznali smo treću generaciju Sportagea s kojom je Kia krenula ofanzivno pridobivati kupce.
U septembru 2015. debitovala je četvrta iteracija Sportagea, koja je ‘’razbila’’ tržište, kako u svijetu tako i u BiH. Samo tri mjeseca kasnije Sportage 4 je dobio maksimalnih 5 zvijezdica za sigurnost na Euro NCAP testu.
Peta generacija Sportagea predstavljena je prošle godine na sajmu IAA Mobility u Minhenu. Po prvi put, ovaj popularni SUV se također može naručiti u plug-in hibridnoj verziji, s čisto električnim dometom od 70 kilometara.
Sada, na 30. godišnjicu od svog debija, Kia objavljuje da je, tokom 5 generacija, Sportage prodat u više od sedam miliona primjeraka, što ga čini najprodavanijim modelom marke na globalnom nivou. Ovaj popularni SUV već godinama predvodi prodaju Kije i na bh. tržištu.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.