Karoq ima dobru reputaciju na evropskom tržištu, a prošle godine ih je registrovano preko 77.000 komada, odnosno preko pola miliona za četiri godine od lansiranja. Ovaj SUV često viđamo i na bh. putevima, jer je od samog početka iznimno cijenjen kod domaćih kupaca zahvaljujući odličnoj reputaciji Škode u BiH. Sad je stigao osvježeni model, koji je standardni recept zatezanja bora iskoristio da poboljša aerodinamiku i preuzme update-ovanu tehnologiju prisutnu kod ostalih vozila iz grupacije.
Naime, ispeglani su branici sa novim usisnicima zraka, izgled svjetala efektno redizajniran i uljepšan, a šestougaona maska po poprimila novi i dominantniji izgled po uzoru na gromadu Kodiaqa. U Škodi kažu da su ove rafinirane kozmetičke promjene, uključujući sveprisutnije plastične aero obloge na felgama, donijele poboljšanje na području aerodinamike od skoro 10% i da ovaj SUV sada manje troši i izbacuje CO2 reduciran za 5 posto.

Unutrašnjost je minimalistički dorađena sa novim oblogama, osvjetljenjem, letvicama. Multimedija je unaprijeđena, a najveća vizuelna novost je novi dizajn upravljača po uzoru na Octaviju i Kodiaq. Veća je upotreba recikliranih materijala, a prednja sjedišta opcionalno mogu biti opremljena sa električnim podešavanjem i memorijom.
Na bh. tržištu Karoq je dostupan u tri nivoa opeme: Starter, Ambition i Style, zatim četiri standardna agregata 1.0 TSI – 110 KS, 1.5 TSI – 150 KS, 2.0 TDI – 115 KS i 2.0 TDI – 150 KS, sa serijskim 6-brzinskim ručnim ili 7-stepenim DSG automatskim mjenjačem, osim za ulazni 1.0 TSI. Pogon na sve točkove i dalje je rezervisan isključivo za jači dizel, i to od srednjeg nivoa opreme.

Cijene Karoqa benzinca startaju od 42.464 KM za TSI 110 Starter, dok najpovoljniji dizel 2.0 TDI kreće od 48.950 KM. Jači benzinac TSI 150 sa DSG mjenjačem i srednjim paketom opreme ima redovnu cijenu od 53.180 KM, odnosno dizel sa 4x4 pogonom i defautnim DSG-om sa 7 brzina košta 63.817 KM s PDV-om.
Povezane novosti
S montažne trake spušten posljednji Ford Focus nakon 27 godina proizvodnje
Ford je proizveo posljednji primjerak Focusa u svojoj njemačkoj fabrici u Saarlouisu, čime je završena proizvodnja kompaktnog modela američkog brenda nakon 27 godina u četiri generacije.
Nema šale s Kinezima: BYD želi udvostručiti mrežu dilera u Evropi do kraja 2026. godine
Kineski brend BYD želi dodatno povećati svoje prisustvo na evropskom tržištu udvostručavanjem svoje mreže dilera na kontinentu. Prema novom planu, BYD će do kraja sljedeće godine imati 2.000 dilera u Evropi.
Još četiri Fordova modela će moći samostalno voziti od 2026.
Ford će uvesti sistem autonomne vožnje BlueCruise u četiri nova modela koja se prodaju u Evropi. Modeli Puma, Puma Gen-E, Kuga i Ranger PHEV bit će dostupni sa BlueCruise sistemom od proljeća 2026. godine.