Članak top banner 970x90
Vijesti

Kamioni na vodik smanjuju emisiju CO2 Toyotine logistike u Evropi

Toyota Motor Europe (TME) udružila se s holandskom kompanijom VDL Group (VDL) kako bi se probila na evropsko tržište teških kamiona pokretanih vodikom s nultom emisijom, uz korištenje Toyotine tehnologije gorivih ćelija.

Autor: BIHAMK

Saradnja ima za cilj da ubrza dekarbonizaciju u sektoru transporta i logistike, što je važan faktor u ispunjavanju ciljeva TME za realizaciju strategije potpuno neutralne emisije ugljen-dioksida do 2040. godine.

VDL Group će proizvesti prvi kamion s gorivim ćelijama do ljeta 2023. godine, nakon čega će, u jesen 2023, uslijediti proizvodnja više vozila koja će biti ispitana na logističkim linijama TME-a. Projekat će objediniti saznanja o načinu korišćenja kamiona s gorivnim ćelijama, istovremeno podržavajući dugoročnu viziju kompanije o dekarbonizaciji u sektoru logistike i smanjenja Toyotinog ugljeničnog otiska, što predstavlja iskorak u odnosu na elektrifikaciju putničkih vozila.

"Uzbuđeni smo što ćemo započeti ovaj projekat s kompanijom VDL Group, jer će nam to omogućiti da dodatno smanjujemo emisiju ugljenika prilikom transporta naših komponenti, vozila i servisnih dijelova na duge relacije. Teški kamioni će ostati značajan stub naše multimodalne strategije, a uvođenje kamiona s nultom emisijom, opremljenih Toyotinim modulima gorivnih ćelija, imaće snažan efekat na ukupno smanjenje ugljenika u našoj logistici"- objasnio je Leon Van Der Merwe, potpredsjednik za nabavku Toyote Motor Europe.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi

Kineski Hongqi želi lansirati 12 novih modela u Evropi

Kineski proizvođači automobila sve više okupiraju evropsko tržište unatoč povećanju carinske stope pri uvozu. Međutim, Kinezi ne odustaju od Starog kontinenta, a u tom kontekstu marka Hongqi planira lansiranje 12 novih modela u narednih pet godina.

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia započela testiranje novog Ypsilona Rally4 HF

Lancia je zvanično započela testiranje automobila s kojim se Italijani vraćaju na svjetsku reli scenu nakon 32 godine pauze. Za volanom takmičarskog modela bio je legendarni Miki Biasion, dvostruki svjetski prvak u WRC-u.

Možda bi vas zanimalo