Kamioni na vodik smanjuju emisiju CO2 Toyotine logistike u Evropi
Toyota Motor Europe (TME) udružila se s holandskom kompanijom VDL Group (VDL) kako bi se probila na evropsko tržište teških kamiona pokretanih vodikom s nultom emisijom, uz korištenje Toyotine tehnologije gorivih ćelija.
Saradnja ima za cilj da ubrza dekarbonizaciju u sektoru transporta i logistike, što je važan faktor u ispunjavanju ciljeva TME za realizaciju strategije potpuno neutralne emisije ugljen-dioksida do 2040. godine.
VDL Group će proizvesti prvi kamion s gorivim ćelijama do ljeta 2023. godine, nakon čega će, u jesen 2023, uslijediti proizvodnja više vozila koja će biti ispitana na logističkim linijama TME-a. Projekat će objediniti saznanja o načinu korišćenja kamiona s gorivnim ćelijama, istovremeno podržavajući dugoročnu viziju kompanije o dekarbonizaciji u sektoru logistike i smanjenja Toyotinog ugljeničnog otiska, što predstavlja iskorak u odnosu na elektrifikaciju putničkih vozila.
"Uzbuđeni smo što ćemo započeti ovaj projekat s kompanijom VDL Group, jer će nam to omogućiti da dodatno smanjujemo emisiju ugljenika prilikom transporta naših komponenti, vozila i servisnih dijelova na duge relacije. Teški kamioni će ostati značajan stub naše multimodalne strategije, a uvođenje kamiona s nultom emisijom, opremljenih Toyotinim modulima gorivnih ćelija, imaće snažan efekat na ukupno smanjenje ugljenika u našoj logistici"- objasnio je Leon Van Der Merwe, potpredsjednik za nabavku Toyote Motor Europe.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.