Vijesti

Kamioni na vodik smanjuju emisiju CO2 Toyotine logistike u Evropi

Toyota Motor Europe (TME) udružila se s holandskom kompanijom VDL Group (VDL) kako bi se probila na evropsko tržište teških kamiona pokretanih vodikom s nultom emisijom, uz korištenje Toyotine tehnologije gorivih ćelija.

Autor: BIHAMK

Saradnja ima za cilj da ubrza dekarbonizaciju u sektoru transporta i logistike, što je važan faktor u ispunjavanju ciljeva TME za realizaciju strategije potpuno neutralne emisije ugljen-dioksida do 2040. godine.

VDL Group će proizvesti prvi kamion s gorivim ćelijama do ljeta 2023. godine, nakon čega će, u jesen 2023, uslijediti proizvodnja više vozila koja će biti ispitana na logističkim linijama TME-a. Projekat će objediniti saznanja o načinu korišćenja kamiona s gorivnim ćelijama, istovremeno podržavajući dugoročnu viziju kompanije o dekarbonizaciji u sektoru logistike i smanjenja Toyotinog ugljeničnog otiska, što predstavlja iskorak u odnosu na elektrifikaciju putničkih vozila.

"Uzbuđeni smo što ćemo započeti ovaj projekat s kompanijom VDL Group, jer će nam to omogućiti da dodatno smanjujemo emisiju ugljenika prilikom transporta naših komponenti, vozila i servisnih dijelova na duge relacije. Teški kamioni će ostati značajan stub naše multimodalne strategije, a uvođenje kamiona s nultom emisijom, opremljenih Toyotinim modulima gorivnih ćelija, imaće snažan efekat na ukupno smanjenje ugljenika u našoj logistici"- objasnio je Leon Van Der Merwe, potpredsjednik za nabavku Toyote Motor Europe.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211

U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.

Možda bi vas zanimalo