Čudno je vrijeme biti obožavatelj Jaguara. Posljednjih 25 godina Jaguar se pokušavao dovesti u poziciju koju ima BMW. Međutim, sada je odlučeno da će marka krenuti potpuno novom, elektrificiranom rutom.
Britanski proizvođač automobila intenzivno se priprema za novu električnu eru. Do kraja godine Jaguar će pokazati koncept na kojem će nastati modeli koji će debitovati u bliskoj budućnosti.
Prema riječima šefa marke, novi koncept neće nalikovati niti jednom prethodnom modelu Jaguara. Prije nekog vremena britanski je proizvođač najavio nestanak većine modela iz trenutnog asortimana, osim F-Pacea, mada će i on preživjeti još jedno vrijeme.
Sada je šef Jaguara, Rawdon Glover, rekao da će na nekim tržištima u Evropi prodaja novih automobila biti zaustavljena do kraja 2024. godine. Na nekim tržištima čak i cijelu godinu kupcima neće biti dostupni ovi prestižni automobili.
"Doći će razdoblje kada nećete moći kupiti novi Jaguar", rekao je Glover.
Riječ je o određenim evropskim tržištima, na kojima se do kraja tekuće godine neće prodavati aktuleni Jaguari. Sve je skoro spremno za prelazak na čistu elektrifikaciju.
Povezane novosti
                                        
                                    Cupra: Milion proizvedenih automobila od odvajanja od Seata
Španska marka Cupra za kratko vrijeme dostigla je prekretnicu od milion proizvedenih automobil od samostalnosti. Jubilarni model je Formentor.
                                        
                                    Škoda 1000 MBX: Kupe verzija legendarnog modela “Hiljadu malih briga” za 21. vijek
Dva Škodina dizajnera reinterpretirala su klasičan i vrlo rijedak model za moderno doba. Riječ je o 1000 MBX, kupeu proizvedenom u ograničenoj seriji šezedesetih godina prošlog vijeka.
                                        
                                    Transport&Environment: Plug-in hibridi su jedan od najvećih promašaja u historiji automobila
Organizacija Transport&Environment ponovo stavlja fokus pažnje na plug-in hibridne automobile i njihove stvarne emisije CO2, a evropska industrija želi nametnuti istu kategoriju kao i za električne automobile od 2035. godine.