Hyundai podržava Svjetsko prvenstvo u Kataru sa ekološki prihvatljivim vozilima
Hyundai će podržati FIFA Svjetsko prvenstvo 2022. godine u fudbalu sa 616 ekološki prihvatljivih vozila koja će prevoziti osoblje FIFA-e i VIP osobe i time se približiti svom cilju – karbonskoj neutralnosti .
Uz hibride i električna vozila, te električne gradske autobuse, Hyundai Motor će osigurati punjače za električna vozila te usluge i osoblje na određenim mjestima. Hyundai Motor također nastavlja promovisati karbonskoj neutralnost tokom Svjetskog prvenstva i fudbalske navijače širom svijeta kroz svoju kampanju “Goal of the Century”.
Hyundai Motor, kao službeni sponzor FIFA Svjetskog kupa 2022. godine, najavio pružiti pomoći najvećem svjetskom nogometnom turniru kako bi postigao svoj cilj – karbonsku neutralnost, osiguravajući ekološka vozila za 50% putničkog prevoza ovog događaja. Prvi put u istoriji u voznom parku ovog takmičenja koristit će se ekološki osvještena vozila.
Hyundai Motor će osigurati 616 vozila za FIFA Svjetsko prvenstvo 2022 godine, a od te flote 446 vozila će biti putnička, a nešto više od pola (226 jedinica) hibridnih električnih (HEV) i baterijskih električnih (BEV) modela. Hyundai će također osigurati 10 električnih autobusa za korištenje tokom događaja koji se održava u Kataru od 20. novembra do 18. decembra.
Hyundai Motor će osigurati Hyundai IONIQ 5, Sonatu HEV, Tucson HEV i KONA-u HEV kao i Genesis G80 EV i GV70 EV za prevoz VIP osoba i osoblja FIFA-e, te električne autobuse za prevoz članova medija.
Osim toga, kompanija će pružati usluge punjenja za ispražnjena električna vozila koristeći inovativnu funkciju Vehicle-to-Load (V2L) na dva električna IONIQ 5. FIFA će osigurati 100kW-150kW punjače za električna vozila na parkiralištima samog događaja koji se nalaze u Dohi, u Kataru, kako bi se osigurao kontinuirani rad električnih vozila. Hyundai će u stvarnom vremenu nadzirati vozni park, te u slučaju nezgode pružiti brz odgovor servisa, rješavanje problema i pregled vozila prema potrebi.
Za besprijekornu uslugu tokom cijelog razdoblja takmičenja, tim iz HMC-ove službe sjedišta, predstavništva regionalne službe i regionalnog centra za kvalitetu Bliskog Istoka će biti na raspolaganju u “Sobi za provjeru kvaliteta” na FIFA-inom parkiralištu kako bi pomagao u lokalnom radu. Tim će prema potrebi koristiti servisnu infrastrukturu predstavništva u Kataru za popravak vozila. Hyundai je od novembra proveo program obuke o svojim HEV i BEV vozilima za sve vozače uključene u rad voznog parka.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.