Vijesti

Honda Civic – 50 mu je godina tek!

Civic je prvi put lansiran u Japanu 1972. kao skromni kupe sa dvoja vrata. Od tada je Civic izgradio odličnu reputaciju kao pristupačan, ekonomičan i automobil zabavan za vožnju. Sada u svojoj 11. generaciji, ovaj sportski hatchback puni 50 godina.

Autor: BIHAMK

Tokom godina Civic se osam puta našao na popisu "10 najboljih" prema izboru magazina Car and Driver. Zatim je osvojio Motor Trendovu nagradu za automobil godine 2006., a također i njihovu nagradu za najbolji uvozni automobil godine 1980. i 1984. godine.

Iako je Civic duboko utkan u tkivo američke automobilske kulture, čemu svjedoče rekordne tri nagrade za Sjevernoamerički automobil godine, pri čemu nijedno drugo vozilo nije osvojilo tu čast više puta od Civica, ovaj model je uspješan i na ostalim kontinentima. Honda je u 11 generacija proizvela više od 27 miliona Civic-a širom svijeta, od čega je ih je 11 miliona isporučeno u SAD-e.

Uz toliko priznanja i nagrada iza sebe, nije teško shvatiti zašto je Civic toliko cijenjen. Gotovo 30 miliona automobila u globalnoj prodaji čini ga Hondinim najprodavanijim vozilom svih vremena, a istovremeno i najdugovječnijim modelom u istoriji marke.

Honda je objavila potpuniji popis činjenica o svom zasluženom uspjehu, ali čak i uz tolika postignuća, proizvođač automobila ima velike planove za budućnost. Već iduće godine stiže Civic Type R, najsnažniji Civic ikada. I pored toga, Civic je veliku popularnost stekao sa starijim generacijama čiji modeli ne zastarjevaju i vrlo često su meta prerada.

I baš kao i većina automobilskih marki koje prelaze na električni pogon, Honda ne planira zaostati – u budućnosti će predstaviti potpuno novi hibridno-električni Civic. S njihovim dosadašnjim rezultatima, Honda ima popločan put za uspjeh.

 

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine

Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa

Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.

Možda bi vas zanimalo