Ford se sprema lansirati novu Pumu Gen-E. Ovo je električna verzija subkompaktnog SUV-a, koji bi trebao predstavljen kasnije ove godine. To je dio Fordove orijentacije na električna vozila, koji u zadnje vrijeme ide uzlaznom putanjom.
Prema dostupnim slikama pod kamuflažom, nova električna verzija Puma bi trebala imati identičan dizajn kao i standradna verzija sa SUS motorima. Zatvorena prednja rešetka ne vidi se na slikama, budući da će kao kod ostalih baterijskih vozila biti prekrivena, jer iza nje nema klasičnog motora. Takođe se očekuje da će prednji branik imati malo drugačiji izgled od onoga što imamo na običnim verzijama.
Što se tiče tehničkih podataka, prema dostupnim informacijama nova električna Puma mogla dobiti motor od 136 konjskih snaga i 290 Nm. Drugim riječima, to je isti motor koji se ugrađuje u Ford E-Transit Courier. Kapacitet baterije ostaje nepoznanica, ali električna Puma bi trebala imati bar 400 km autonomije i mogućnost punjenja baterije na struji od minimalno 100 kW.
Puma je inače najprodavaniji Ford model u Evropi i jedan od najtraženijih vozila u B SUV segmentu. Proizvodi se u Rumuniji u fabrici Ford Otosan u Craiova, gdje bi se trebala sklapati i električna verzija.
Povezane novosti
Na bh. tržište stigao novi Renault Symbioz
Symbioz se pridružuje staroj lozi Renaultovih ''vozila za život''! Atraktivni, svestrani i udobni SUV popunjava prazninu između modela Captur i Austral, a nudi se po startnoj cijeni od 62.900 KM.
Audijeva tvornica u Belgiji mogla bi biti prva iz VW grupe koja će biti zatvorena
Nakon što Audi nije postigao dogovor s potencijalnim investitorima, velika je vjerovatnoća da će se njihova tvornica u Belgiji zatvoriti. Pritisak na evropske proizvođače je sve veći, jer je potražnja za električnim vozilima sve manja.
Lada Niva će dobiti jači 1,8-litarski motor, problem bi mogla biti cijena
AvtoVaz planira da popularni ruski terenac opremi jačim motorom. Riječ je o adaptiranom 1,8-litarskom benzincu iz Lade Veste, ali u verziji s 8 ventila i snagom od 90 KS, koji će povećati i optimizirati obrtni moment u cijelom rasponu obrtaja.