Treću godinu zaredom, Fiat ostaje najprodavaniji brend unutar najveće svjetske automobilske grupacije Stellantis. Italijanski proizvođač je u 2023. godini prodao 1,35 miliona automobila širom svijeta, što predstavlja godišnji rast prodaje od 12 posto u odnosu na nivo zabilježen u 2022. godini.
Najvažnija tržišta za Fiat bila su: Italija (12,8% tržišnog udjela), Turska (15,7%), Brazil (21,8%) i Alžir (78,6%). U Italiji je prošle godine najprodavaniji model bila Panda, dok se Tipo najbolje prodavao u Alžiru i Turskoj. Na brazilskom tržištu, gdje Fiat decenijama kotira kao “domaći” brend, najuspješniji model marke bio je kompaktni kamionet Strada.

Na evropskom tržištu, Fiat 500 i Panda su bili najprodavaniji modeli sa ukupno 230.000 prodatih jedinica i sa tržišnim udjelom od 44,4 posto u svom segmentu. U međuvremenu, Fiat 500e je bio najprodavaniji električni automobil, što je rezultiralo tržišnim udjelom od 14,7 posto u matičnoj klasi. Na kraju, Fiat Ducato je bio najprodavaniji model divizije lakih komercijalnih vozila Fiat Professional, ali i Stellantis grupe.
Konačno, Fiat je bio i ostao tradicionalno najprodavaniji brend u Južnoj Americi, gdje ima tržišni udio od 14,5 posto. Prošle godine Fiat je u ovoj regiji prodao čak 542.000 automobila.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.