Treću godinu zaredom, Fiat ostaje najprodavaniji brend unutar najveće svjetske automobilske grupacije Stellantis. Italijanski proizvođač je u 2023. godini prodao 1,35 miliona automobila širom svijeta, što predstavlja godišnji rast prodaje od 12 posto u odnosu na nivo zabilježen u 2022. godini.
Najvažnija tržišta za Fiat bila su: Italija (12,8% tržišnog udjela), Turska (15,7%), Brazil (21,8%) i Alžir (78,6%). U Italiji je prošle godine najprodavaniji model bila Panda, dok se Tipo najbolje prodavao u Alžiru i Turskoj. Na brazilskom tržištu, gdje Fiat decenijama kotira kao “domaći” brend, najuspješniji model marke bio je kompaktni kamionet Strada.
Na evropskom tržištu, Fiat 500 i Panda su bili najprodavaniji modeli sa ukupno 230.000 prodatih jedinica i sa tržišnim udjelom od 44,4 posto u svom segmentu. U međuvremenu, Fiat 500e je bio najprodavaniji električni automobil, što je rezultiralo tržišnim udjelom od 14,7 posto u matičnoj klasi. Na kraju, Fiat Ducato je bio najprodavaniji model divizije lakih komercijalnih vozila Fiat Professional, ali i Stellantis grupe.
Konačno, Fiat je bio i ostao tradicionalno najprodavaniji brend u Južnoj Americi, gdje ima tržišni udio od 14,5 posto. Prošle godine Fiat je u ovoj regiji prodao čak 542.000 automobila.
Povezane novosti

Slavlje u Minhenu, BMW proizveo tri miliona elektrificiranih automobila
Bavarski proizvođač automobila objavio je da je dostigao veliku proizvodnu prekretnicu. U Minhenu je proizveden 3-milioniti elektrificirani automobil.

Volvo pod pritiskom: Najavljeno otpuštanje 3.000 radnika
Švedski proizvođač automobila najavio je da će otpustiti 3.000 zaposlenih u okviru plana restrukturiranja koji ima za cilj smanjenje troškova za oko 1,6 milijardi eura.

Škoda Elroq je bio favorit Evropljana kao najprodavaniji električni automobil u aprilu
Prema najnovijim podacima o prodaji za april, Škoda Elroq je završio kao lider u segmentu električnih automobila na Starom kontinentu. Volkswagen ID.3 i ID.7 kompletirali su postolje.