Treću godinu zaredom, Fiat ostaje najprodavaniji brend unutar najveće svjetske automobilske grupacije Stellantis. Italijanski proizvođač je u 2023. godini prodao 1,35 miliona automobila širom svijeta, što predstavlja godišnji rast prodaje od 12 posto u odnosu na nivo zabilježen u 2022. godini.
Najvažnija tržišta za Fiat bila su: Italija (12,8% tržišnog udjela), Turska (15,7%), Brazil (21,8%) i Alžir (78,6%). U Italiji je prošle godine najprodavaniji model bila Panda, dok se Tipo najbolje prodavao u Alžiru i Turskoj. Na brazilskom tržištu, gdje Fiat decenijama kotira kao “domaći” brend, najuspješniji model marke bio je kompaktni kamionet Strada.
Na evropskom tržištu, Fiat 500 i Panda su bili najprodavaniji modeli sa ukupno 230.000 prodatih jedinica i sa tržišnim udjelom od 44,4 posto u svom segmentu. U međuvremenu, Fiat 500e je bio najprodavaniji električni automobil, što je rezultiralo tržišnim udjelom od 14,7 posto u matičnoj klasi. Na kraju, Fiat Ducato je bio najprodavaniji model divizije lakih komercijalnih vozila Fiat Professional, ali i Stellantis grupe.
Konačno, Fiat je bio i ostao tradicionalno najprodavaniji brend u Južnoj Americi, gdje ima tržišni udio od 14,5 posto. Prošle godine Fiat je u ovoj regiji prodao čak 542.000 automobila.
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.