Ferrari povećao prodaju u 2023. godini, hibridi sve traženiji
Ferrari je objavio izvještaj o prodajnim brojkama nakom prvog polugodišta 2023. Rezultati pokazuju da su brojke veće nego u istom periodu lani, ali da su 43% prodaje marke u drugom kvartalu ove godine – hibridni modeli.
Talijani se nisu bavili procentima, jer nisu napravili prodajni skok za pohvalu, ali u prvih šest mjeseci 2023. Ferrari je prodao 6.959 automobila širom svijeta, odnosno 253 više nego u istom razdoblju 2022. Najuspješnija regija bila je ona koju čine Evropa, Bliski istok i Afrika, gdje je prodana skoro polovina od ukupne brojke – 3.172 automobila.
Slijedi regija Amerike s 1.831 prodanim automobilom s ''propetim konjićem'' na haubi, zatim Azija-Pacifik s 1.221 automobilom, a zatim regija koja uključuje Kinu, Hong Kong i Tajvan gdje je isporučeno nešto više od 10 posto od ukupne prodaje, odnosno 735 automobila.
Ovaj izvještaj otkriva da su najprodavaniji modeli u drugom kvartalu godine bili modeli 296 GTB, Roma i Portofino M. Ferrari također navodi da su hibridni modeli predstavljali 43% prodaje marke između aprila i juna mjeseca i da su takvi automobili, ujedno i zbog tržišnog trenda, sve više traženiji.
Elektrifikacija u Maranellu je započela 2013. kada je Ferrari lansirao hibridni model LaFerrari. Njegov nasljednik je najmoćniji model u gami – SF90 plug-in hibrid, koji iz 3,9-litarskog V8 agregata potpomognutog sa tri elektromotora razvija okruglo 1000 KS. Talijani ciljaju na 80% hibridnu i potpuno električnu liniju vozila do 2030. godine.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.