Ferrari povećao prodaju u 2023. godini, hibridi sve traženiji
Ferrari je objavio izvještaj o prodajnim brojkama nakom prvog polugodišta 2023. Rezultati pokazuju da su brojke veće nego u istom periodu lani, ali da su 43% prodaje marke u drugom kvartalu ove godine – hibridni modeli.
Talijani se nisu bavili procentima, jer nisu napravili prodajni skok za pohvalu, ali u prvih šest mjeseci 2023. Ferrari je prodao 6.959 automobila širom svijeta, odnosno 253 više nego u istom razdoblju 2022. Najuspješnija regija bila je ona koju čine Evropa, Bliski istok i Afrika, gdje je prodana skoro polovina od ukupne brojke – 3.172 automobila.
Slijedi regija Amerike s 1.831 prodanim automobilom s ''propetim konjićem'' na haubi, zatim Azija-Pacifik s 1.221 automobilom, a zatim regija koja uključuje Kinu, Hong Kong i Tajvan gdje je isporučeno nešto više od 10 posto od ukupne prodaje, odnosno 735 automobila.
Ovaj izvještaj otkriva da su najprodavaniji modeli u drugom kvartalu godine bili modeli 296 GTB, Roma i Portofino M. Ferrari također navodi da su hibridni modeli predstavljali 43% prodaje marke između aprila i juna mjeseca i da su takvi automobili, ujedno i zbog tržišnog trenda, sve više traženiji.
Elektrifikacija u Maranellu je započela 2013. kada je Ferrari lansirao hibridni model LaFerrari. Njegov nasljednik je najmoćniji model u gami – SF90 plug-in hibrid, koji iz 3,9-litarskog V8 agregata potpomognutog sa tri elektromotora razvija okruglo 1000 KS. Talijani ciljaju na 80% hibridnu i potpuno električnu liniju vozila do 2030. godine.
Povezane novosti
Premijera novog Audija Q3 i otvorenje Audi Progressive Showroom Concepta u Sarajevu
Povodom događaja Audi Winter Party, bh. javnosti premijerno je predstavljen potpuno novi Audi Q3, ali i svečano otvoren Audi Progressive Showroom Concept salon u okviru kompanije Porsche Sarajevo, jedinstven u ovom dijelu Evrope.
EU zvanično ukida zabranu motora s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine
Nakon pritiska sa svih strana, Evropska unija odustaje od plana zabrane prodaje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine. Umjesto toga, cilj je smanjenje emisije CO2 za 90% u odnosu na nivoe iz 2021. godine.
Cijene baterija nikada nisu bile niže, u 2026. godini predviđa se dodatni pad
U 2025. godini, troškovi baterija su dostigli svoj historijski minimum. Zbog toga električni automobili postaju sve jeftiniji, a najave stručnjaka su da će cijena dodatno padati i u 2026. godini.