Evolucija Škodinog koncepta Epiq: Najpristupačniji električni SUV marke
Portfolio proizvođača iz Mladé Boleslave će biti bogatiji s novim električnim SUV-om namijenjenim za grad. Epiq će debitovati u polovini 2026. godine, a dorađeni koncept je debitovao na Sajmu automobila u Minhenu.
Škoda Epiq je duga 4.1 metar, može primiti do pet putnika, ima gepek od 475 litara i može pokriti domet do 425 kilometara s jednim punjenjem. Kapacitet baterije i snaga električnog motora nisu poznati, iako se nagađa da će osnovna baterija nuditi kapacitet od 38 kWh.
Prema riječima predstavnika kompanije, Epiq je prvi model Škode koji u potpunosti usvaja novi dizajnerski jezik Modern Solid. To znači dizajn koji karakteriše osvijetljena rešetka u gornjem dijelu, svjetlosni potpis u obliku slova T i farove pozicionirane niže, u zaštitnom braniku. Karoserija koncepta je završena u nijansi Cashmere.
Iako su fotografije dostupne s prvim pokazanim konceptom iz prošle godine, Škoda nije objavila slike novog enterijera dorađenog koncepta koji će po svemu sudeći biti veoma blizak serijskom modelu. Međutim, čelnici brenda su u Minhenu precizirali da je fokus na korisnom prostoru, što analagono znači da će cestovni model imati mnogo pretinaca za odlaganje, minimalistički i funkcionalni dizajn, ali i tehnologije poput zone za bežično punjenje mobilnog telefona. Takođe, biti će prisutni i fizički dugmići kao i rotacijski dugmići s haptičkim odazivom.
Buduća Škoda Epiq će biti montirana u Volkswagenovoj fabrici u Navari, Španija. Česi tvrde da će budući Epiq imati cijenu uporedivu s aktuelnim benzinskim crossover modelom Kamiq. To znači da bi budući kupci trebali izdvojiti oko 25.000 eura za ulazni model, prije subvencije.
Povezane novosti

Dacia Sandero ponovo postaje favorit Evropljana
Sandero je bio najprodavaniji automobil u Evropi u mjesecu julu učvrstivši svoj status lidera ove godine. Volkswagen T-Roc i Toyota Yaris Cross su se također popeli na podijum.

Karmann Ghia: Popularni kupe na mehanici Bube nastao je prije 70 godina
Pedesetih godina posao u Volkswagenu je išao dobro, ali je istovremeno bio prilično monoton. Osim Bube i njene kabriolet verzije, Transporter je bio jedini drugi model dostupan u prodajnim centrima, i to je bilo to. Prostor se stvarao za još jednu legendu.

Opel odustaje od planova da postane 100% električni brend
Posljednji koji je odustao od ambicija da postane potpuno električni brend je čini se Opel. Sve je ukazivalo na 2028. godinu, ali trenutna situacija ih je natjerala da preispitaju svoje planove, jednako kao i ostale proizvođače.