Ovogodišnja konstruktorska titula u Kraljevskoj klasi je razriješena pet trka prije kraja šampionata. Ducati je poharao šampionat i komforno ispred preporođene Aprilije ovjerio treću titulu u španskom Aragonu proteklog vikenda. No, u finišu šampionata očekuje nas triler završnica u borbi za vozačku titulu.
Francesco Bagnaia na polovini sezone je zaostajao cijelih 66 poena za Fabiom Quartararom. Međutim, u nastavku šampionata Ducati i Baganaia ne znaju za poraz (osim drugog mjesta na Aragonu) i ova razlika se nakon trke u Aragonu istopila na samo 10 poena prednosti za vozača fabričke Yamahe, koji je u nastavku šampionata osvojio tek 39 poena. Doduše, razlika bi bila tek pet poena da se dva Ducatija nisu ''potukla'' u zadnjem krugu i da Bastianini na prošlogodišnjem Ducatiju nije oteo pobjedu jahaču Ducatijevog fabričkog tima.
Ipak, trku u Aragonu je obilježio povratak Marca Marqueza, koji se nakon više od 100 dana pauze i četvrte operacije vratio na Hondin motocikl. No, poslije će se ispostaviti da su trku u Aragonu upravo obilježili prvi i zadnji krug. Tačnije, povratnik Marquez je učestvovao u prvom dijelu, odnosno u prvim krivinama prvog kruga u kojem je Španac dva puta učestvovao u incidentima, prvo sa Quartararom koji je zaradio odustajanje i blage opekotine po prsima, a zatim i sa Nakagamijem.
Prvi obračun za titulu prvaka svijeta desit će se već ovog vikenda 24-25. septembra u Japanu, prvoj od pet preostalih trka ovogodišnjeg šampionata. Bagania je sa šest pobjeda u 2022. u fenomenalnom naletu, ali ne treba otpisivati aktuelnog prvaka na Yamahi, niti Espargara na Apriliji koji takođe ima bodovnu šansu dočepati se titule.
Poredak vozača
- F. Quartararo (Yamaha) – 211 (3 pobjede)
- F. Bagnaia (Ducati) – 201 (6 pobjeda)
- A. Espargaro (Aprilia) – 194 (1 pobjeda)
- E. Bastianini (Gresini) – 163 (4 pobjede)
- J. Miller (Ducati) – 134
- J. Zarco (Pramac) – 133
- B. Binder (KTM) – 128
- A. Rins (Suzuki) - 108
- J. Martin (Pramac) – 10
- M. Vinales (Aprilia) – 104
Povezane novosti
Škoda za 12 godina proizvela pet miliona motora EA 211
U matičnoj tvornici u Mlada Boleslav, Škoda je proizvela pet miliona benzinskih motora Volkswagen Grupe serije EA 211. Škodi je za ovaj jubilej trebalo 12 godina, iako se češki proizvođač može pohvaliti 125-godišnjom proizvodnjom motora.
Novi Ford Mustang GTD je najbrži američki serijski automobil na Nurburgringu
Ford Mustang GTD, najsnažnija verzija američkog performansnog automobila, postavio je novi rekord na Nurburgring Nordschleife. Tačnije, Mustang je službeno najbrži američki serijski automobil na legendarnoj stazi, s vremenom kruga ispod 7 minuta.
Veliki lobi u Evropi za nove automobile sa SUS motorima nakon 2035.
Evropska narodna partija, najveća politička grupacija u Evropskoj uniji, želi izmijeniti sporazum o zabrani prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. EPP želi dozvoliti prodaju novih automobila sa SUS motorima nakon 2035. godine.