Članak top banner 970x90
Vijesti

Ducatiju prva titula, druga visi u zraku

Više nego komforno treća konstruktorska titula ide Ducatiju, dok će se pitanje šampionskog naslova među vozačima odvijati u preostalih pet trka.

Autor: BIHAMK

Ovogodišnja konstruktorska titula u Kraljevskoj klasi je razriješena pet trka prije kraja šampionata. Ducati je poharao šampionat i komforno ispred preporođene Aprilije ovjerio treću titulu u španskom Aragonu proteklog vikenda. No, u finišu šampionata očekuje nas triler završnica u borbi za vozačku titulu.

Francesco Bagnaia na polovini sezone je zaostajao cijelih 66 poena za Fabiom Quartararom. Međutim, u nastavku šampionata Ducati i Baganaia ne znaju za poraz (osim drugog mjesta na Aragonu) i ova razlika se nakon trke u Aragonu istopila na samo 10 poena prednosti za vozača fabričke Yamahe, koji je u nastavku šampionata osvojio tek 39 poena. Doduše, razlika bi bila tek pet poena da se dva Ducatija nisu ''potukla'' u zadnjem krugu i da Bastianini na prošlogodišnjem Ducatiju nije oteo pobjedu jahaču Ducatijevog fabričkog tima.

Ipak, trku u Aragonu je obilježio povratak Marca Marqueza, koji se nakon više od 100 dana pauze i četvrte operacije vratio na Hondin motocikl. No, poslije će se ispostaviti da su trku u Aragonu upravo obilježili prvi i zadnji krug. Tačnije, povratnik Marquez je učestvovao u prvom dijelu, odnosno u prvim krivinama prvog kruga u kojem je Španac dva puta učestvovao u incidentima, prvo sa Quartararom koji je zaradio odustajanje i blage opekotine po prsima, a zatim i sa Nakagamijem. 

Prvi obračun za titulu prvaka svijeta desit će se već ovog vikenda 24-25. septembra u Japanu, prvoj od pet preostalih trka ovogodišnjeg šampionata. Bagania je sa šest pobjeda u 2022. u fenomenalnom naletu, ali ne treba otpisivati aktuelnog prvaka na Yamahi, niti Espargara na Apriliji koji takođe ima bodovnu šansu dočepati se titule.

Poredak vozača

  1. F. Quartararo (Yamaha) – 211 (3 pobjede)
  2. F. Bagnaia (Ducati) – 201 (6 pobjeda)
  3. A. Espargaro (Aprilia) – 194 (1 pobjeda)
  4. E. Bastianini (Gresini) – 163 (4 pobjede)
  5. J. Miller (Ducati) – 134
  6. J. Zarco (Pramac) – 133
  7. B. Binder (KTM) – 128
  8. A. Rins (Suzuki) - 108
  9. J. Martin (Pramac) – 10
  10. M. Vinales (Aprilia) – 104

 

 

BIHAMK

Povezane novosti

BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele

BMW izdaje "rodni list" za svoje klasične modele

BMW Classic, odjel za klasične automobile njemačke marke, počet će izdavati nove digitalne dokumente za vlasnike klasičnih modela. Novi dokument sadrži podatke o motoru, šasiji, datumima proizvodnje i isporuke, kao i popis dodatne opreme.

Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga

Ford slavi 60 godina kultnog Mustanga

Kultni Mustang nastao je 1964., u godini kada je Cassius Clay postao Muhammad Ali, Martin Luther King dobio Nobelovu nagradu za mir, a Beatlesi izazvali ludnicu kada su prvi put stigli u Ameriku. U svemu tome je rođen model koji je postao prava legenda.

Možda bi vas zanimalo