Dacia od 2004. prodala 8 miliona vozila
Do 2004. Dacia je bila nacionalni rumunski proizvođač automobila, da bi s vremenom postala važno ime u Evropi. Dolaskom Renaulta kao novog vlasnika, Dacia je u nepunih 20 godina prošla radikalnu promjenu i ispisala pravu priču o uspjehu.
Rumunska marka automobila, koja je vremenom postala poznata pod imenom Dacia, osnovana je 1968. pod imenom UAP (Uzina de Autoturisme Pitesti) koje označava tvornicu automobila u Pitestiju, gradu na rijeci Arges u centralnoj Rumuniji, gdje se nekad nalazila tvornica i gdje se danas nalazi glavno sjedište marke. Ime Dacia, nadahnuto je rimskim nazivom Rumunije - ‘’Dacii’’, prvi se put pojavljuje 1980. na crno-bijelom logotipu.
Renault Grupa pripojila je rumunskog proizvođača automobila 1999. Godine 2003., logotip u obliku štita poprimio je plavu boju i zaživio na Loganu (prvi put predstavljenom 2004.). Bio je to prvi logotip marke koji je izveo Daciju van granica Rumunije i postao prepoznatljiv širom Evrope!
Nekoliko godina kasnije, povodom predstavljanja modela Sandero 2008., marka je predstavila novi logotip i priča o Daciji kao svojevrsnom fenomenu krenula uzlaznom putanjom. Godine 2021. predstavljen je novi amblem (povezana slova D i C)osmišljen da simbolizuje povjerenje između Dacije i njezinih kupaca, te kako bi se istaknula robusna i elementarna priroda marke.

Prva generacija modela Logan, predstavljena 2004.,u početku je bila rezervisana za rumunsko tržište, ali se vrlo brzo proširila i na istočnoevropsko. S obzirom na dobre prodajne rezultate, prodaja je proširena na brojne druge europske zemlje. Bio je to prvi korak marke ka uspjehu.
Dacijini se modeli od tada prodaju u 44 zemlje na području Sredozemlja, a francusko tržište je vodeće u prodaji. Međutim, marka ne prestaje jačati već je drugu godinu zaredom najprodavanija marka na tržištu privatnih kupaca u Evropi. U Portugalu i Belgiji tako drži vodeću poziciju, dok u Francuskoj zauzima treće mjesto.

Sandero je već šestu godinu zaredom najprodavaniji automobil na evropskom tržištu privatnih kupaca. Duster je na ljestvici najprodavanijih automobila 2022. zauzeo čvrsto drugo mjesto, a od 2018. drži poziciju najprodavanijeg SUV-a na tržištu privatnih kupaca.
Dacia je do 2012. imala samo jednu tvornicu, i to u Rumuniji, dok ih danas ima čak tri. Prva tvornica marke nalazila se u Mioveniju, a otvorena je 1968. U njoj se nalazila linija za proizvodnju karoserija i podvozja, linija za mehaničke komponente, ljevaonica i logistička platforma. Brojni su modeli proizvedeni u toj tvornici, uključujući Logan, Sandero, Sandero Stepway i Duster.

Od marta 2019., tvornica u Casablanci u Maroku u potpunosti je pripojena Renault Grupi. S radom je započela 1959., ima liniju za proizvodnju karoserija, a u njoj se proizvode modeli: Logan, Sandero i Sandero Stepway. Dacijina tvornica u marokanskom Tangeru otvorena je 2012. U njoj se nalazi linija za proizvodnju karoserija, logistička platforma te linija za proizvodnju podvozja i podsklopova. Ta je napredna tvornica karbonski neutralna, te ne ispušta industrijske otpadne vode. U njoj se proizvode modeli: Logan, Sandero, Sandero Stepway i Jogger.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.