Changan Shenlan SL03 lansiran u Kini sa tri različita pogonska sistema. Dostupan je kao EV – klasični električni model, EREV – model sa produženim dometom i FCEV – pogon na vodonik. Njegova najjeftinija verzija košta samo 25.000 USD. Ali zato najskuplji Shenlan SL03 s pogonom na vodonik ima cijenu od čak 103.665 USD.
Shenlan je novi brend koji zajednički vode CATL (kineski specijalista za baterije), Changan New Energy i Huawei. Što se tiče modela Changan Shenlan SL03, to je kompaktna limuzina, bazirana na EPA1 platformi. Njene dimenzije su 4820/1890/1480 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2900 mm. Dakle, SL03 je 106 mm duži od Tesla Model 3. Bez obzira na odabir pogona, sve verzije imaju elektromotor na zadnjoj osovini, čija izlazna snaga može biti 218 KS u osnovnoj i 258 KS u jačoj verziji.

SL03 EREV je početni model i ima cijenu od 25.000 USD. Njegov pogonski sklop uključuje 1,5-litarski atmosferski motor od 95 KS i on puni samo bateriju od 28,39 kWh. Samo na struju SL03 može preći 200 km. dok sa uključenim produživačem dometa može preći do 1.200 km. Električni motor SL03 proizvodi 218 KS i 320 Nm, a kao takav može ga ubrzati od 0 do 100 km/h za 7,5 sekundi.
Sljedeća verzija je čisti električni model, čiji raspon cijena je i dalje primamljiv, a kreće se između 27.285 i 31.980 USD. Jeftiniji ide sa elektromotorom od 258 KS i 320 Nm. U ovoj kombinaciji Shenlan SL03 ima ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 5,9 sekundi. Što se tiče baterije, ona je ternarna (NMC) i ima kapacitet od 58,1 kWh. Ova verzija omogućava 515 km dometa prema CLTC standardu. Zanimljivo, drugi nivo opreme opremljen je slabijim električnim motorom od 218 KS s kojim SL03 ubrzava malo sporije (6,9 sekundi), ali zato u njegovoj podnici je baterija većeg kapaciteta od 79,97 kWh za pohvalnih 705 km autonomije.

FCEV verzija Shenlan SL03 je najčudnija, uglavnom zbog svoje visoke cijene od 103.665 USD. Za ovu svotu novca možete kupiti četiri SL03 u verziji s produženom autonomijom. U čemu je trik? Motor je snage 218 KS, ispod je LFP baterija od 28,39 kWh, ali je pogon na vodonik. Njegova potrošnja vodonika dostiže 0,65 kg/100 km što preračunato znači da svaki kilometar SL03 FCEV vlasnika košta samo 0,03 USD. Međutim, njegova cijena je očito previsoka zbog preskupe tehnologije.

Shenlan SL03 je napravio instatnt uspjeh u Kini, prodavši 10.000 vozila za 30 minuta. Njegov glavni razlog je niz različitih pogodnosti prije prodaje koje postaju veoma privlačne novom valu kupaca. Tako recimo ovaj model privlači uslugama kao što su garancija od 10 godina ili 300.000 km, besplatna internet konekcija u trajanju od 5 godina (10 GB/mjesečno), ekskluzivna boja (Nebula Blue) itd.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.