Članak top banner 970x90
Vijesti

Atraktivna Opel Mokka dostupna i kao hibrid s 20 posto nižom potrošnjom

Njemački proizvođač nastavlja širiti svoj portfolio hibridnih vozila. Nakon Corse aktuelna Opel Mokka dobiva Hybrid verziju, koja pomaže smanjiti potrošnju goriva i emisije CO2 do 20 posto.

Autor: BIHAMK

Pored novog trocilindarskog turbomotora, koji je posebno razvijen za hibridnu upotrebu, nova Opel Mokka Hybrid ima litij-ionsku bateriju, koja se automatski puni pri usporavanju. Električni motor u tom slučaju djeluje kao generator pa vanjski izvor napajanja, kao što je kućna utičnica ili javna punionica, nije potreban za punjenje vozila električnom energijom.

Električni pogon također pomaže benzinskom motoru pri ubrzanju i kretanju s mjesta, a njegov obrtni moment, dostupan već pri niskim obrtajima, pogoduje dinamici vožnje i smanjuje emisije CO2. Pri niskim brzinama električni motor također omogućuje potpuno električnu vožnju do jednog kilometra ili do 50 posto vremena tokom gradske vožnje. Optimalno prilagođen sistem uvijek isporučuje najbolje performanse uz najmanju potrošnju energije.

Izraženo brojkama, hibridni pogon smanjuje potrošnju goriva za približno 20 posto u usporedbi s modelom s konvencionalnim pogonom. Dok slična Mokka 1.2 Turbo s automatskim mjenjačem s osam stepeni prenosa troši 6,1 litru na 100 kilometara prema WLTP protokolu, nova Mokka Hybrid troši samo 4,9 litara na 100 pređenih kilometara.

Optimalno međudjelovanje svih komponenti hibridnog sistema ne utiče pozitivno samo na potrošnju goriva, već se odražava i u osjetno poboljšanoj udobnosti vožnje. Zavisno o svojim sklonostima, vozači Mokke Hybrid mogu birati sljedeće režime vožnje: Eco, Normal i Sport. Za ubrzanje od nule do 100 km/h novoj Mokki Hybrid treba samo 9,1 sekundu, a može postići najveću brzinu od 207 km/h. Zahvaljujući kompaktnoj izvedbi hibridnog sistema nije došlo do smanjenja prostora u unutrašnjosti vozila.

Kao i obično, Mokka Hybrid omogućuje vozačima praćenje svih važnih informacija putem potpuno digitalnog Pure Panel kokpita koji se sastoji od digitalnog informacijskog ekrana za vozača kao i ekrana u boji osjetljivog na dodir. Pored uobičajenih informacija, displej također prikazuje dodatne pojedinosti o radu električnog pogona. Na primjer, za hibrid su specifični prikazi snage i brzine, pri čemu brojevi svijetle plavo kada je u ''pogonu'' samo električni motor ili bijelo kada radi i motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Na drugom se displeju prikazuje protok energije između baterije, benzinskog motora i točkova, kao i stanje napunjenosti baterije označeno različitim bojama.

BIHAMK

Povezane novosti

Doviđenja A4, dobrodošao novi Audi A5!

Doviđenja A4, dobrodošao novi Audi A5!

Audi je zvanično predstavio novu generaciju modela A5, koja sada postaje direktni nasljednik starog A4. Novi A5 nudi tri motora, uključujući i dizel koji integriše blagu hibridnu tehnologiju. Ipak, najprimamljivija verzija bit će S5 sa V6 motorom i 367 KS.

Možda bi vas zanimalo