Oba modela su plug-in hibridi, nudeći vrlo pristojnu izlaznu snagu od 225 KS uz najveći obrtni moment od 360 Nm. Prema Opelu, ovi će se modeli moći nositi s najboljima u svojim klasama što se tiče starta iz mjesta, ukupnog ubrzanja i najveće brzine.
“Nova Astra GSe i nova Astra Sports Tourer GSe idealni su automobili za lansiranje naše dinamične nove podmarke, u potpunom skladu s našom strategijom da do 2028. postanemo potpuno električna marka,” rekao je izvršni direktor Opela, Florian Huettl.

Ovi modeli na drugačijoj su razini po pitanju užitka vožnje, nudeći preciznije upravljanje, čvršći ovjes i bolje kočnice. Također, ovjes je spušten za 10 mm, a Opel tvrdi da je stabilnost tokom skretanja i kočenja bolja od stabilnosti konkurenata.

Ovo sportsko ponašanje uglavnom se svodi na set jedinstvenih opruga i uljem napunjenih amortizera, posebno podešenih ne samo za dinamičnu vožnju, već i za udobnost. Prigušivači imaju KONI FSD (Frequency Selective Damping) tehnologiju, koja omogućava različite karakteristike prigušenja na visokim frekvencijama u odnosu na niske frekvencije. Tu su i modifikovane postavke kontrole stabilnosti, koje su također ekskluzivne za modele GSe.

Što se tiče stila i interijera, ističu se 18-inčni aluminijski točkovi (inspirisani onima na potpuno električnom konceptu Manta GSe), novi prednji branik i maska, s oznakom GSe i sportska sjedišta presvučena alkantarom, Opelova jedinstvena sjedišta koja nude vrhunsku ergonomiju zahvaljujući AGR certifikatu.
Povezane novosti
Bivši šef Stellantisa upozorava: Kompaniji prijeti raspad, sudbina u rukama Fiata i Jeepa
Carlos Tavares, bivši direktor Stellantisa, dao je šokantne izjave koje bacaju sjenu na budućnost automobilskog giganta. Prema njegovim riječima, Stellantis se nalazi u ozbiljnoj opasnosti od raspada, a ključ opstanka leži u sudbini brendova Fiat i Jeep.
Volvo proizveo četiri miliona vozila baziranih na SPA arhitekturi
Švedski proizvođač dostigao je veliku proizvodnu prekretnicu, proslavljajući proizvodnju 4-milionitog vozila izgrađenog na prvoj generaciji svoje platforme Scalable Product Architecture (SPA).
Svi hoće automatik! Škoda smanjuje proizvodnju ručnih mjenjača
Češki proizvođač automobila Škoda Auto će u novembru početi postepeno ukidati proizvodnju ručnog mjenjača MQ 200. To će se direktno odraziti na broj zaposlenih radnika.