Oba modela su plug-in hibridi, nudeći vrlo pristojnu izlaznu snagu od 225 KS uz najveći obrtni moment od 360 Nm. Prema Opelu, ovi će se modeli moći nositi s najboljima u svojim klasama što se tiče starta iz mjesta, ukupnog ubrzanja i najveće brzine.
“Nova Astra GSe i nova Astra Sports Tourer GSe idealni su automobili za lansiranje naše dinamične nove podmarke, u potpunom skladu s našom strategijom da do 2028. postanemo potpuno električna marka,” rekao je izvršni direktor Opela, Florian Huettl.
Ovi modeli na drugačijoj su razini po pitanju užitka vožnje, nudeći preciznije upravljanje, čvršći ovjes i bolje kočnice. Također, ovjes je spušten za 10 mm, a Opel tvrdi da je stabilnost tokom skretanja i kočenja bolja od stabilnosti konkurenata.
Ovo sportsko ponašanje uglavnom se svodi na set jedinstvenih opruga i uljem napunjenih amortizera, posebno podešenih ne samo za dinamičnu vožnju, već i za udobnost. Prigušivači imaju KONI FSD (Frequency Selective Damping) tehnologiju, koja omogućava različite karakteristike prigušenja na visokim frekvencijama u odnosu na niske frekvencije. Tu su i modifikovane postavke kontrole stabilnosti, koje su također ekskluzivne za modele GSe.
Što se tiče stila i interijera, ističu se 18-inčni aluminijski točkovi (inspirisani onima na potpuno električnom konceptu Manta GSe), novi prednji branik i maska, s oznakom GSe i sportska sjedišta presvučena alkantarom, Opelova jedinstvena sjedišta koja nude vrhunsku ergonomiju zahvaljujući AGR certifikatu.
Povezane novosti

EU bi mogla ukinuti carine na električne automobile iz Kine
Evropska unija i Kina započele su pregovore o novom rješenju za zamjenu, odnosno ublažavanje ili čak ukidanje carina na električne automobile iz Kine. Rješenje bi najvjerovatnije moglo uključivati postavljanje minimalnih cijena na uvozne automobile.

Toyota želi proizvoditi milion električnih automobila godišnje do 2027.
Prema novim medijskim izvještajima, Toyota je postavila cilj da do 2027. godine proizvodi čak milion električnih automobila godišnje. Istovremeno, japanski brend želi imati 15 električnih modela u ponudi u naredne dvije godine.

Mercedes ukida Citan i T-Klasu, klonove Renault Kangooa
Predstavnici Mercedesa potvrdili su da vanovi Citan i T-Klasa neće dobiti nasljednike i da će biti penzionisani do sredine 2026. god. Citan i T-Klasa su posljednja dva modela koja će biti proizvedena u saradnji s Renaultom kao klonovi popularnog Kangooa.