Oba modela su plug-in hibridi, nudeći vrlo pristojnu izlaznu snagu od 225 KS uz najveći obrtni moment od 360 Nm. Prema Opelu, ovi će se modeli moći nositi s najboljima u svojim klasama što se tiče starta iz mjesta, ukupnog ubrzanja i najveće brzine.
“Nova Astra GSe i nova Astra Sports Tourer GSe idealni su automobili za lansiranje naše dinamične nove podmarke, u potpunom skladu s našom strategijom da do 2028. postanemo potpuno električna marka,” rekao je izvršni direktor Opela, Florian Huettl.

Ovi modeli na drugačijoj su razini po pitanju užitka vožnje, nudeći preciznije upravljanje, čvršći ovjes i bolje kočnice. Također, ovjes je spušten za 10 mm, a Opel tvrdi da je stabilnost tokom skretanja i kočenja bolja od stabilnosti konkurenata.

Ovo sportsko ponašanje uglavnom se svodi na set jedinstvenih opruga i uljem napunjenih amortizera, posebno podešenih ne samo za dinamičnu vožnju, već i za udobnost. Prigušivači imaju KONI FSD (Frequency Selective Damping) tehnologiju, koja omogućava različite karakteristike prigušenja na visokim frekvencijama u odnosu na niske frekvencije. Tu su i modifikovane postavke kontrole stabilnosti, koje su također ekskluzivne za modele GSe.

Što se tiče stila i interijera, ističu se 18-inčni aluminijski točkovi (inspirisani onima na potpuno električnom konceptu Manta GSe), novi prednji branik i maska, s oznakom GSe i sportska sjedišta presvučena alkantarom, Opelova jedinstvena sjedišta koja nude vrhunsku ergonomiju zahvaljujući AGR certifikatu.
Povezane novosti
Kineski BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U plug-in hibrid
BYD će u Turskoj proizvoditi model Seal U, jedan od najprodavanijih plug-in hibridnih automobila u Evropi, što će povećati pritisak na evropske rivale.
Evropi treba hitni recept za spas autoindustrije prije nego što je Kina uništi
Christophe Périlat, izvršni direktor Valea, jednog od vodećih svjetskih dobavljača automobilske opreme, ukazuje na vrlo specifičan recept za podsticanje prelaska na električna vozila i suočavanje s "invazijom" kineskih automobila.
Buduće generacije Meganea i Scenica vraćaju se s benzinskim motorima
Ne ide baš s čistom strujom kako su očekivali, pa će sljedeća generacija Meganea i Scenica koristiti benzinske motore, prema novim izjavama čelnika Renault Grupe. U slučaju oba modela, benzinski motor će se koristiti kao generator.