Oba modela su plug-in hibridi, nudeći vrlo pristojnu izlaznu snagu od 225 KS uz najveći obrtni moment od 360 Nm. Prema Opelu, ovi će se modeli moći nositi s najboljima u svojim klasama što se tiče starta iz mjesta, ukupnog ubrzanja i najveće brzine.
“Nova Astra GSe i nova Astra Sports Tourer GSe idealni su automobili za lansiranje naše dinamične nove podmarke, u potpunom skladu s našom strategijom da do 2028. postanemo potpuno električna marka,” rekao je izvršni direktor Opela, Florian Huettl.
Ovi modeli na drugačijoj su razini po pitanju užitka vožnje, nudeći preciznije upravljanje, čvršći ovjes i bolje kočnice. Također, ovjes je spušten za 10 mm, a Opel tvrdi da je stabilnost tokom skretanja i kočenja bolja od stabilnosti konkurenata.
Ovo sportsko ponašanje uglavnom se svodi na set jedinstvenih opruga i uljem napunjenih amortizera, posebno podešenih ne samo za dinamičnu vožnju, već i za udobnost. Prigušivači imaju KONI FSD (Frequency Selective Damping) tehnologiju, koja omogućava različite karakteristike prigušenja na visokim frekvencijama u odnosu na niske frekvencije. Tu su i modifikovane postavke kontrole stabilnosti, koje su također ekskluzivne za modele GSe.
Što se tiče stila i interijera, ističu se 18-inčni aluminijski točkovi (inspirisani onima na potpuno električnom konceptu Manta GSe), novi prednji branik i maska, s oznakom GSe i sportska sjedišta presvučena alkantarom, Opelova jedinstvena sjedišta koja nude vrhunsku ergonomiju zahvaljujući AGR certifikatu.
Povezane novosti

Xpeng pokreće proizvodnju električnih modela u Evropi
Kineski proizvođač električnih automobila Xpeng zvanično je započeo proizvodnju električnih vozila u Evropi. Xpeng je sklopio partnerstvo sa austrijskim proizvođačem Magna Steyr kako bi započeo lokalnu proizvodnju svojih električnih modela G6 i G9.

Ford Focus će nastaviti da živi, ali kao kompaktni SUV
Ford priprema indirektnu zamjenu za Focus. Kompaktni model, koji bi trebao prestati s proizvodnjom krajem ove godine, bit će zamijenjen SUV-om koji bi se trebao pojaviti 2027. godine.

Renaulti 4 i 5 zasjenili električni Megane, Francuzi mijenjaju strategiju
Prema riječima šefa Renaulta Fabricea Cambolivea, električni Megane će biti transformisan u hot hatch i dobit će veću bateriju. Odluka je donesena nakon što je prodaja pala zbog novih električnih modela Renault 4 i 5.