Jednom samostalno jedriti najvećim svjetskim okeanom većini moreplovaca bi bio i više nego dovoljan uspjeh. No, 83-godišnji japanski avanturist Kenichi Horie učinio je to dva puta. Čovjek koji je postavio rekord kao najmlađa osoba koja je sama preplovila Pacifik, sada je postavio rekord kao najstarija osoba koja je to uspjela, i to 60 godina kasnije.
Kenichi Horie promoviše ekološki prihvatljivu i održivu mobilnost na upečatljiv način. Nakon svog prvog rekorda, u dobi od 23 godine, kada je plovio iz Japana u San Francisko, ovaj Japanac u devetoj deceniji života je u međuvremenu uspješno obavio nekoliko drugih izazovnih putovanja, uključujući i jedno na brodu napravljenom uglavnom od recikliranih bačvi viskija.
Ipak, u martu ove godine 83-godišnji Horie je krenuo u, za njega, najveći izazov. Krenuo je solo na 70-dnevno putovanje dugo više od 5.000 milja (više od 8.000 km). Ovaj put Horie je plovio u suprotnom smjeru, od San Francisca do Japana. Plovio je Horie preko Pacifika u Suntory Mermaid III, jahti koja je duga samo 20 stopa (6 metara) i koja je namjenski napravljena za ovo putovanje.

Horie je protekle subote stigao u tjesnac Kii kod zapadnog Japana, prenosi DW. Na kraju je prešao nešto više od 5000 milja tokom dvomjesečnog putovanja, službeno postavši najstarija osoba na svijetu koja je samostalno prešla najveći svjetski okean.
Japanski jahtaš nije imao sistem za proizvodnju vode na brodu. Umjesto toga je nosio 70 dvolitarskih boca pitke tekućine, plus pivo za svaki dan. Također, na pitanje zašto je ovaj put odlučio otploviti iz SAD-a u Japan, objasnio je da mu je odgovarala toplota i plovidba u majici kratkih rukava.
Njegov brod je bio opremljen s dva prednja jedra i modernom GPS navigacijom. Kao i prve dvije Suntory Mermaids jahte, ni ova nije imala motor, već je za kretanje koristila vjetar i valove, dok se s jednom solarnom pločom napajala elektronika.
Povezane novosti
S montažne trake spušten posljednji Ford Focus nakon 27 godina proizvodnje
Ford je proizveo posljednji primjerak Focusa u svojoj njemačkoj fabrici u Saarlouisu, čime je završena proizvodnja kompaktnog modela američkog brenda nakon 27 godina u četiri generacije.
Nema šale s Kinezima: BYD želi udvostručiti mrežu dilera u Evropi do kraja 2026. godine
Kineski brend BYD želi dodatno povećati svoje prisustvo na evropskom tržištu udvostručavanjem svoje mreže dilera na kontinentu. Prema novom planu, BYD će do kraja sljedeće godine imati 2.000 dilera u Evropi.
Još četiri Fordova modela će moći samostalno voziti od 2026.
Ford će uvesti sistem autonomne vožnje BlueCruise u četiri nova modela koja se prodaju u Evropi. Modeli Puma, Puma Gen-E, Kuga i Ranger PHEV bit će dostupni sa BlueCruise sistemom od proljeća 2026. godine.