Trebalo je pet godina razvoja i testiranja, čak osam proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene evropske i američke homologacije i više od 1.6 miliona sati istraživanja i razvoja da prvi proizvodni primjerak Nevere siđe sa trake. Baš ovaj, prvi, boje reći nulti primjerak, sa serijskim brojem #000 ostat će u vlasništvu korporacije Bugatti Rimca. Iz ove kompanije navode da su prvi primjerci namijenjeni za kupce već u visokoj fazi proizvodnje. Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu.
Ovaj automobil očekuju širom svijeta, pa će se tako i isporučivati od Sjedinjenih Američkih Država, Evrope pa do Bliskog istoka i Azije. Grupa Bugatti Rimac već ima mreže od 25 službenih distributerskih partnera. Proizvođač navodi da je ovo bio izazovan period, u vremenu krize je teško bilo osigurati sve glavne komponente koje su morale biti posebno razvijene za Neveru.
Proces razvoja i homologacije, otkrivaju u Grupi, bio je izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila. Tako je 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48 stupnjeva Celzijusa. Osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe Mate Rimac rekao je da je na početku Nevera projekta provedeno hiljade virtualnih simulacija i eksperimenata s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. "U to je vrijeme oko 300 ljudi radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1.500 kolega, dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 četvornih metara u tijeku", kazao je Rimac.
Dodao je kako će kampus s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu.
Tako se, paralelno s razvojem Nevere, Rimac Grupa ubrzano širila: rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvođenjem novih poslovnih procesa, brojem ljudi, konstantno tražeći više prostora.
Inače, Rimac Nevera postavila je nova mjerila za performanse automobila. Četiri elektromotora proizvode 1914 konjskih snaga i pokreću hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1.9 sekundi, a do 160 km/h (100 mph) za 4.3 sekunde.
Nevera se svojim performansama već istaknula kao proizvodni automobil s najbržim ubrzanjem na svijetu, uz to je proglašena najboljim hiperautomobilom od strane prestižnog Robb Report magazina, hiperautomobilom godine od strane GQ magazina i najboljim električnim automobilom visokih performansi od strane Top Geara, zaključuju iz Rimac Grupe.
Povezane novosti
Prvi električni Volvo na bh. tržištu je novi EX30
Volvo Car Centar Sarajevo predstavio je prvi električni model EX30 na bh. tržištu. Riječ je o malenom SUV modelu koji će biti samo uvod u budućnost električnih vozila švedske marke u BiH.
Krenula prodaja ažuriranog Peugeota 208 na bh. tržištu
Najprodavaniji automobil u Evropi u 2022. i jedan od kultnih modela u gami vozila Peugeot sada poprima potpuno novu dimenziju. Osvježen je i dostupan u novoj električnoj izvedbi, ali i s novim hibridnim pogonom. Cijena starta od 34.491 KM s PDV-om.
Toyota unaprijedila revolucionarnu limuzinu Mirai, koja sad ima domet od 650 kilometara
Toyotin revolucionarni model Mirai, prvi svjetski produkcijski sedan s vodikovim gorivim ćelijama, dobio je niz tehnoloških unaprjeđenja za modelsku 2024. godinu. Akcent je na trećem tanku i većoj autonomiji.