Članak top banner 970x90
Vijesti

Prerađeni Willys za život u divljini

Ovaj primjerak Willysa M38A1 vraćen je u skoro novo stanje i nadograđen sa off-road dijelovima. Istovremeno dolazi sa odgovarajućom prikolicom Dunbar M-100 opremljenom za divlje avanture.

Autor: BIHAMK

Stari dobri Willys M38A1 je najprepoznatljiviji Jeep. Služio je kao baza za modernizovani i izuzetno popularni ''civilni'' model Jeep CJ-5 koji je nastavio sa proizvodnjom tri decenije poslije do 1986. i to sa 1,5 miliona isporuka tokom tog perioda. Primjer koji smo pronašli je iz 1952. godine. Presvučen je plavom folijom i donosi nekoliko poboljšanja, što ga čini još većim offroaderom, a dolazi sa Ford 302-ci V8 motorom koji oduševljava u ovako maloj karoseriji.

Prerađeni Willys dolazi opremljen čvrstim zaštitnim kavezom i vinilnim krovom. Originalni model nije bio dostupan s klasičnim tvrdim vratima. Ipak, za praktičnost postavljena su dvoja mekana vrata koja se sastoje od tankog čeličnog okvira presvučenog vinilnim platnom.

Za one koji vole terensku vožnju, ovaj Willys je prava zvijer. Benzinski V8 povezan je s T18 četverostepenim ručnim mjenjačem. Snagu šalje na zadnje ili na sva četiri točka pomoću arhaičnoh i provjerenog sistema s tri ručice. Čelični točkovi od 15 inča obučeni su RoadOne Aethon M/T gumama.

Interijer je poboljšan u dijelu udobnosti, počevši od školjkastih sjedišta u stilu Mustanga. Naslon za ruku ustvari je kutija za municiju i pomaže u opuštenom držanju ''laktova'' tokom dugih vožnji, dok ručica mjenjača u obliku ručne granate pridonosi šarmu ovog Willysa. Dva su tanka za gorivo kapaciteta od 15 galona, ​​uključujući jedan u zadnjem dijelu. Također, ovaj simpatični avanturista dolazi s dodatnim kanisterom za odlazak dalje u divljinu.

Uključena prikolica Dunbar Kapple M-100 dorađena je kako bi odgovarala ovom Jeepu i dolazi s vlastitim kanisterom montiranom sprijeda. Na njoj su dostupna dva odjeljka za prtljagu, a Smittybilt šator na vrhu prikolice nudi smještaj za dvije osobe. Sve u svemu, zanimljiva kombinacija koja je u trenutku pisanja teksta imala 13 ponuda na jednoj aukciji, a najviša je bila tek 12.500 USD.

Tagovi
BIHAMK

Povezane novosti

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Čipovi ostaju glavna glavobolja

Manjak čipova bio je, još uvijek jest, i vjerojatno će nastaviti biti glavna glavobolja za proizvođače automobila širom svijeta. Sve više analitičara očekuje da će ograničene količine ostati problem i u 2023. godine.

Možda bi vas zanimalo