RoboTire je nova tehnologija koja može promijeniti sve četiri gume na automobilu za dva do tri puta brže nego što to može učiniti čovjek. Ali još uvijek zahtijeva pomoć čovjeka – zasada.
Nakon što se vozilo parkira na platformu, roboti vođeni umjetnom inteligencijom (AI) prepoznaju točkove, uočavaju prostore za obuhvatanje točka, te finalno odvrtanje šarafa i skidanje točka sa glavčine. Zatim ih prosljeđuje mašini za zamjenu guma, kojoj istovremeno prenosi podatke o veličini i vrsti gume.
No, u ovaj fazi još uvijek pomaže čovjek. Vulkanizer stavlja novu gumu na mašinu i prati operaciju, ali osnivač i izvršni direktor RoboTirea sa sjedištem u Michiganu – Victor Darolfi tvrdi da kompanija radi na razvoju sistema koji će biti potpuno autonoman i da je takav sistem tu odmah iza ugla.
Darolfi je za Fox News Digital rekao da se cijeli proces može izvršiti za 23 minute i da konstantno postaje brži, jer ''stroj'' nastavlja učiti putem umjetne inteligencije.
RoboTire već ima veliku bazu informacija o različitim tipovima vozila, veličinama točkova i uzorcima vijaka i stalno evoluira. Kompanija već ima četiri trgovine koje koriste RoboTire i svaka od njih međusobno dijeli novostečene informacije. RoboTire može skinuti točak čak i ako je on uprljan od blata sve dok može prepoznati rub jednog od vijaka na njemu.
Koliko je RoboTire tipični početak kraja za sve ljude koji obavljaju ovaj posao, vlasnik američke kompanije ističe da istovremeno pomaže u rješavanju tekućeg problema s nedostatkom radne snage. Cijeli proces možete pogledati ovdje.
Povezane novosti
Zbogom Audi R8: Proizveden posljednji primjerak
Audi je zvanično objavio kraj proizvodnje svog egzotičnog modela R8. Posljednji primjerak proizveden je u tvornici Audi Böllinger Höfe u Njemačkoj.
Biramo najboljeg mladog vozača u Bosni i Hercegovini za 2024. godinu!
Bosanskohercegovački auto-moto klub (BIHAMK) po treći put organizuje državno takmičenje „Najbolji mladi vozač“ u Bosni i Hercegovini.
Tržište: Jedan od osam prodatih automobila u Evropi je električni
Prema najnovijim podacima koje je objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA), modeli s nultom emisijom imali su tržišni udio od 12 posto u februaru 2024. Dakle, jedan od osam prodatih auta u Evropi bio je s električnim pogonom.