Često postavljana pitanja
Da li se članstvo odnosi na auto ili na osobu?
Fizička lica - članstvo se odnosi na osobu, odnosno na 'ime i prezime' osobe koja je nositelj članstva i ima pravo da ostvari sve svoje članske povlastice bez obzira koje auto vozi, odnosno da li je ili nije u njegovom vlasništvu, osim ako je u vlasništvu nekog pravnog lica. Za pravna lica su posebni paketi.
Članstvo za pravna lica?
Kada su u pitanju pravna lica, članstvo se odnosi na automobil, odnosno članska iskaznica glasi na firmu i auto (podatke iz saobraćajne dozvole) i pravo na pomoć ima svaka osoba koja vozi taj automobil.
Može li neko drugi koristiti naše članske pogodnosti?
Ne može. Član BIHAMK-a ostvaruje članska prava vezana za vozilo isključivo ako u trenutku nastanka potrebe za uslugom upravlja vozilom.
Datum kada ističe članstvo, tj prestaje važiti?
Članstvo vrijedi 12 mjeseci od datuma uplate. Tačan datum svakako možete provjeriti na 033 222 210 ili na e-mail clanstvo@bihamk.ba, a uskoro će biti moguće i dodatne provjere. Sve članske pogodnosti važe do 00:00 h dana ranije od onoga koji je naznačen u bazi članova.
BIHAMK zadržava pravo čuvanja članskih podataka 3 godine od isteka posljednje važeće članarine te se obavezuje da će iste podatke koristiti isključivo u svrhu informisanja/informiranja o svojim aktivnostima i da ih neće proslijeđivati trećoj strani.
Koliko vremena treba da se dobije kartica na adresu, od čega zavisi?
BIHAMK je obavezan, u roku od 7 (sedam) do 15 (petnaest) radnih dana od evidencije/po evidentiranju uplate godišnje članarine, dostaviti članu člansku karticu, kao i ostale materijale, osim u slučaju kada član već posjeduje člansku karticu sa bar kodom. Član se u međuvremenu predstavlja i koristi članskom pristupnicom/mobilnom karticom pomoću koje ostvaruje sva svoja članska prava.
Zašto nisam dobio/dobila karticu?
BIHAMK kartice šalje svakodnevno putem pošte, ali se može desiti povrat pošte (neispravna adresa, nema adrese, podstanar itd). Ukoliko se desi povrat pošte, kartica se nalazi u centrali, te se šalje sms obavijest, kako bi nas član mogao kontaktirati i dogovoriti se o preuzimanju kartice ili ponovnom slanju kartice.
Gdje se mogu učlaniti?
U svim BIHAMK poslovnicama, Auto-moto klubovima, Touring centrima, kod naših ovlaštenih partnera i saradnika, kod uposlenika BIHAMK-a (patrolna vozila...), u svakoj poslovnici BH Pošte, na HIFA pumpama, DUHANPROMET i RIVA trafikama, kao i online na našoj web stranici. Ukupno ima preko 1000 lokacija za učlanjenje.
Koliko vremena od učlanjenja mogu tražiti/dobiti pomoć?
Članske pogodnosti koje se odnose na prijevoz i izvlačenje vozila mogu se iskoristiti 48 sati od trenutka unosa članskih podataka u bazu podataka, ostale pogodnosti vezane za BIHAMK članstvo su aktivne odmah.
Radno vrijeme službi, poslovnica, AMK-a?
Služba pomoći na putu i BIHAMK informacioni centar koji se dobija na broj 1282, rade 24 h dnevno, 7 dana u sedmici. Poslovnice i AMK radnim danima od 8 – 16 (17) h, subotom 8 – 14 h.
Gdje se može koristiti kartica, Bonus program?
BIHAMK ima svoje partnere gdje možete koristiti Vaše članske pogodnosti i ostvariti popust pri kupovini. Između ostalih to su HIFA pumpe, UNITRADE, itd. Listu svih partnera možete vidjeti na našoj web stranici (članstvo – BIHAMK BONUS).
Da li se mora imati kartica kod sebe u slučaju da zatreba pomoć na cesti?
BIHAMK člansku karticu treba uvijek nositi sa sobom. Ipak, u iznimnim slučajevima, ako se na drugi način može potvrditi identitet člana u slučaju potrebe za pomoć na cesti, kartica ne mora biti kod člana.
Koja je razlika između START i CLASSIC paketa, razlike između paketa generalno...?
CLASSIC članski paket ima više članskih pogodnosti u odnosu na START, a pokriva i dodatne dvije zemlje: Sloveniju i Albaniju. U odnosu na START, CLASSIC paket podrazumijeva jednu pomoć na cesti više godišnje na području BiH, u slučaju havarisanog vozila, prijevoz je do 700 km (kod START paketa to je do 500 km), dodatna usluga prijevoza vozila u kvaru na području BiH, te je za područje regije prijevoz vozila u kvaru za 10 km veća nego u START paketu. Također od 2016. godine uvedena je i nova pogodnost u okviru CLASSIC i PLUS paketa, pokrivanje medicinskih troškova u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori, Sloveniji i Albaniji - jednom godišnje, dok za PLUS članstvo pokrivanje medicinskih troškova vrijedi u kontinentalnoj Evropi, pokrivanje medicinskih troškova je do 1000 KM, za slučaj nužne medicinske pomoći. CLASSIC paket osigurava i pomoćne usluge, tj. rent-a-car vozilo, organizovanje prevoza ili smještaj do ukupne vrijednosti do 250 KM.
Detaljne informacije o tome šta svaki od BIHAMK članskih paketa sadrži mogu se naći na našoj web stranici, kao i na promotivnim materijalima, lecima u svim našim poslovnicama.
Kome uputiti žalbu na pruženu uslugu, na koju adresu, formular?
Prigovor na kvalitetu izvršene usluge član može podnijeti u pisanom obliku, što uključuje i elektronsku poštu. Prigovor mora sadržavati činjenice i dokaze na kojima se temelji. Prigovor se podnosi BIHAMK-ovoj Službi za članstvo najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana izvršenja usluge na koju se odnosi prigovor. BIHAMK-ova Služba za članstvo provodi proces ispitivanja opravdanosti prigovora, te je u roku od 30 (trideset) radnih dana od dana prijema prigovora, obavezna članu dostaviti pisani odgovor o opravdanosti prigovora.
Ako član nije zadovoljan odgovorom Službe za članstvo, ima pravo u roku od 15 (petnaest) dana od dana prijema odgovora uputiti u pisanom obliku prigovor Generalnom sekretaru BIHAMK-a.
U kojim zemljama vrijede START i/li CLASSIC članstvo, u kojima PLUS?
START članstvo obuhvata prostor regije, odnosno zemlje: BiH, Hrvatska, Srbija i Crna Gora, dok CLASSIC obuhvata iste zemlje uz dvije dodatne: Slovenija i Albanija.
PLUS članstvo obuhvata prostor kontinentalne Evrope, odnosno zemalja: Albanija, Andora Armenija, Austrija, Belgija, Bjelorusija, Bugarska, Crna Gora, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska*, Grčka, Gruzija, Hrvatska, Italija*, Latvija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Mađarska, Makedonija, Moldavija, Monako, Nizozemska, Norveška, Njemačka, Poljska, Portugal*, Rumunija, San Marino, Slovačka, Slovenija, Srbija, Španija*, Švedska, Švicarska, Turska*, Ukrajina, Vatikan.
* Isključivo kopno (bez otoka) /evropski dio države
Vrijedi li članstvo za motor/kamion?
Članske pogodnosti mogu se ostvariti za sva motorna vozila težine, odnosno nosivosti do 3.5 tone i 5 metara dužine.
Kako učlaniti člana putem FAMILY paketa, koji su uslovi, šta spada u članska prava FAMILY paketa...?
Član (fizičko lice/osoba) ima pravo učlaniti dva (2) člana svoje uže porodice/obitelji. Uslov je da član i dodatni FAMILY članovi borave na istoj adresi stanovanja. Član i Family članovi zajednički koriste članske pogodnosti, izuzev pogodnosti pokrivanje medicinskih troškova, koja se odnosi isključivo na nosioca članstva. Članska godina FAMILY člana završava istog datuma kao i članska godina člana, neovisno o datumu uplate godišnje članarine FAMILY člana.
BIHAMK se obavezuje FAMILY članu izdati karticu/iskaznicu s naznakom članskog paketa. Godišnja članarina za pojedinačnog Family člana iznosi 9,95 KM. Na iznos godišnje članarine FAMILY člana ne odobravaju se popusti.
Ko je izvršilac pomoći u drugim zemljama?
BIHAMK je punopravni član svih pripadajućih međunarodnih asocijacija - FIA (Fédération Internationale de l' Automobile), AIT (Alliance Internacionale de Tourisme), FIM (Fédération Internationale de Motocyclisme) i CIK (Commission Internationale de Karting) - kao i regionalnih udruženja i strukovnih organizacija.
BIHAMK održava partnerske odnose sa svim nacionalnim Auto-moto klubovima Evrope, i shodno tim partnerskim odnosima, podrazumijeva se i pomoć na cesti bilo gdje u Evropi za BIHAMK članove koji imaju PLUS članski paket (za START I CLASSIC pakete, pomoć na cesti na području BiH, Srbije, Hrvatske i Crne Gore, Slovenije* i Albanije*). Za svaku pomoć na cesti BIHAMK član uvijek kontaktira BIHAMK službu i to na broj +387 33 282-100, a potom BIHAMK kontaktira svoje partnere u zemlji u kojoj se član BIHAMK-a nalazi i gdje mu je potrebna pomoć.
*CLASSIC paket pokriva iste zemlje kao i START paket uz dvije dodatne zemlje: Slovenija i Albanija
Koliko dugo se čeka na pomoć?
BIHAMK pruža pomoć na cesti 24 h dnevno. Svaki član će u najkrećem mogućem periodu dobiti pomoć na cesti. Koliko dugo će to trajati zavisi od nekoliko faktora, a prije svega od toga da li i koliko ostalih članova na tom području također čekaju na pomoć na cesti. Osim toga, zavisi od lokacije na kojoj se član nalazi i sl.
Kako uputiti zahtjev za povrat novca?
Neophodno je da član posjeduje račune na svoje ime i prezime kojima će pravdati troškove. Zahtjev treba uputiti pismeno ili elektronskom poštom i treba da sadrži bitne datume za događaj: datum i vrijeme dešavanja, kratki opis, razlog za traženje povrata i slično.
Na koji broj zovemo BIHAMK iz inostranstva?
U slučaju potrebe za pomoć na cesti u inostranstvu, BIHAMK članovi zovu BIHAMK dežurnu službu, i to na broj +387 33 282-100 – opcija 1, nakon toga BIHAMK kontaktira svoj auto klub partner iz zemlje u kojoj se naš član nalazi kako bi mu obezbjedili potrebnu pomoć.
Zašto mi nije odmah sve aktivno, već moram čekati 48 h za šlepanje i prevoz vozila u kvaru?
Zbog brojnih zloupotreba naših pogodnosti, odnosno usluge šlepanja i prevoza havarisanih vozila koja su već u kvaru. Ovo pravilo ne vrijedi prilikom produženja članarine naravno.
Kako to da šlepanje pokriva samo 20 ili 30 km do prvog servisa, šta ako ja hoću da me vodi tačno do mog servisa, gdje ja hoću da popravim auto?
U zavisnosti koji od BIHAMK članskih paketa član posjeduje, ostvaruje pravo na besplatan prevoz pokvarenog vozila na određeni broj kilometara. Za START paket to je 20 km, za CLASSIC 30 km, a za PLUS do najbližeg servisa + do 100 km za uslugu šlepanja u BiH. Ukoliko se auto šlepa na lokaciju u okviru ovih udaljenosti, nema dodatne naplate, ukoliko je u pitanju duža lokacija, onda je shodno razlici u km potrebno doplatiti određenu sumu novca, i to za svaki naredni km. Za detaljnije informacije o cijenama po pređenom kilometru, možete kontaktirati Dežurnu službu 1282 (1).
Zašto moja supruga/sestra/brat/dijete... nemaju pravo na pomoć na cesti u mom auto, ako sam ja član?
Članstvo u BIHAMK-u za fizička lica se odnosi na 'ime i prezime' i samo osoba koja je nosilac članstva, odnosno čije ime i prezime se nalazi na kartici ima pravo da ostvari pogodnosti koje proizilaze iz tog članstva. Ukoliko supruga/brat/sestra/roditelj itd., žive na istoj adresi kao taj BIHAMK član i imalac kartice, ima mogućnost da za dodatnih 9,95 KM postane FAMILY član i dijeli članska prava sa postojećim BIHAMK članom.
Da li moram imati redovno putničko zdravstveno osiguranje, koje uradim u osiguravajućim kompanijama kada idem na put ili mi je sada dovoljna BIHAMK CLASSIC ili PLUS kartica?
BIHAMK u paketima CLASSIC i PLUS ne nudi putničko zdravstveno osiguranje, već pogodnost "pokrivanje medicinskih troškova do 1000 KM." Osigurane sume u su manje u odnosu na redovnu policu putničkog zdravstvenog osiguranja, ali sa BIHAMK CLASSIC ili PLUS karticom ste pokriveni prilikom manje, nužne medicinske intervencije.
Šta uključuje usluga jednokratna novčana pomoć - pokrivanje medicinskih troškova u BIHAMK paketima CLASSIC i PLUS?
U uslugu jednokratna novčana pomoć spada pokrivanje medicinskih troškova u iznosu do 1.000,00 KM, a u slučaju nužne medicinske pomoći.
Teritorijalno pokriće za CLASSIC paket: Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Slovenija i Albanija; za PLUS paket: pomoć vrijedi na području kontinentalne Evrope.
BIHAMK pokriva:
troškove hitnih i neophodnih medicinskih tretmana
vanbolnički tretman (lijekovi, zavoji, gips), kao i određene terapije propisane od ljekara
bolesnički tretman u odgovarajućim bolnicama u inostranstvu
hirurške operacije (samo u hitnim i neophodnim slučajevima)
BIHAMK nije obavezan platiti naknadu:
za hronične bolesti i posljedice takvih bolesti
za bolesti ili nesretne slučajeve koji su rezultat ratova ili sličnih događaja ili učešća u neredima
za bolesti ili nezgode prouzrokovane pijanstvom ili ovisnosti (alkohol, droga)
za kontrole u toku trudnoće ili za prekid trudnoće
Uslugu jednokratna novčana pomoć (pokrivanje medicinskih troškova do 1.000, 00 KM) član može iskoristiti jednom u toku godine.
Troškovi će biti refundirani po povratku u zemlju isključivo uplatom na transakcijski račun u vlasništvu predmetnog člana BIHAMK-a. Kao valjani dokumenti za refundiranje novca smatraju se isključivo originalni računi na kojima je jasno naznačen datum, ime korisnika (člana BIHAMK-a), kao i iznos, te vrsta usluge za koju je plaćen, uz odgovarajuće nalaze ljekara/medicinske ustanove ili u iznimnim okolnostima dokumenti za koje BIHAMK procijeni da su valjani za povrat novca.
U slučaju nastanka potrebe za uslugama u okviru usluge jednokratna novčana pomoć, potrebno je da član samostalno pokrije nastale troškove te da se sa originalnim računima i dostupnom medicinskom dokumentacijom prvom prilikom u roku od mjesec dana obrati putem elektronske pošte clanstvo@bihamk.ba ili direktno na adresu BIHAMK-a (Skenderija 23, 71 000 Sarajevo) sa zahtjevom za povrat nastalih troškova.
BIHAMK se obavezuje da će ovakve zahtjeve obraditi u najkraćem mogućem roku.
Kupio sam BIHAMK karticu, mobilno članstvo, kao prepaid paket, šta je potrebno da uradim?
Potrebno je da nazovete besplatni broj 080 020 222 naveden na kartici koju ste kupili.
Operater će Vas pitati za Vaše podatke, kako bi provjerio da li ste već od ranije u bazi, te će po potrebi dodati/izmijeniti podatke. Nakon toga zamolit će Vas da izdiktirate aktivacijski kod, koji se nalazi u unutrašnjosti paketa, sa lijeve strane u gornjem ćošku. Potrebno je da izgrebete foliju, da biste mogli pročitati kod. Članstvo će Vam biti aktivirano odmah, te će Vam BIHAMK poslati karticu na kućnu adresu.
Da li će mi stići na adresu nova kartica ili mi je mobilno članstvo - prepaid kartica dovoljna?
Nakon aktiviranja članstva, kartica će Vam stići na Vašu kućnu adresu. Možete zadržati mobilno članstvo kao dokaz, dok Vam ne stigne BIHAMK kartica.